رئیس رسانه ملی در آیین افتتاح بیش از 200طرح فنی در رشت:

رسانه ملی مدافع حریم فرهنگ، تمدن و هویت ملت ایران است

دارابی: جشنواره استان‌ها فرصتی برای عرضه تولیدات فاخر است

معاون امور استان‌های رسانه ملی با تاکید بر این موضوع که بیش از 30 سریال فاخر و ارزنده در مراکز صداوسیما در حال تولید است، گفت: نخستین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی ایران در همدان و بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها در چهار محال و بختیاری از جمله برنامه‌هایی‌است که فرصتی مناسب برای عرضه تولیدات فاخر مراکز استان‌هاست.
کد خبر: ۱۱۲۸۳۲۸

علی دارابی، معاون امور استانهای رسانه ملی در حاشیه بازدید از بخشهای مختلف صداوسیمای مرکز گیلان با تشریح عملکرد مراکز استانی صداوسیما در سال 96 گفت: بیش از 30 سریال فاخر و ارزنده در مراکز استانی رسانه ملی در دست تولید است. سال 97 نخستین سال اجرای برنامه پنج ساله صداوسیما در دوره ریاست جدید سازمان است که مراکز صداوسیما در اجرای این برنامه نقش مهم و اساسی دارند.

وی همچنین بویژه برنامههای چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی هم اشاره کرد و گفت: در سال 97 درصدد تولید و پخش برنامههای فاخر با رویکرد گرامیداشت و تبیین دستاوردهای انقلاب در 40 سال گذشته هستیم. علی دارابی با اشاره به 24 ساعته شدن شبکههای تلویزیونی و رادیویی در استانهای کشور گفت: این کار ظرفیت مناسبی برای کار و تولید برنامههای بیشتر با محتوای کیفی مطلوب فراهم میکند. وی از برنامههای صدا و سیما برای ارتقای رادیو نما هم خبرداد و گفت: در سال 95 و 96 همه رادیوهای مراکز تبدیل به رادیونما شدند که قرار است در سال آینده گام جدیتری برای ارتقای رادیویی برداشته شود.

دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم

به گزارش روابط عمومی معاونت امور استانها، علی دارابی با حضور در منزل شهید مدافع حرم سیرتنیا با خانواده معظم این شهید گرانقدر دیدار کرد.

معاون امور استانهای رسانی ملی در این دیدار با اشاره به اینکه امنیت امروز کشور را مدیون جانفشانی شهدا هستیم گفت: رسالت ما این است که راه آن بزرگواران را به نسلهای آینده نشان دهیم. علی دارابی همچنین از تولید مستند فاخر شهید مدافع حرم، اسماعیل سیرت نیا در صداوسیمای مرکز گیلان خبر داد و گفت: در حال حاضر 150 مستند در خصوص سیره زندگی شهدای مدافع حرم در حال تولید است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها