دانشجوی رشته ادبیات به خاطر اختلاف و کینه 13 ساله، مرد بساز و بفروش را با خودرو زیر گرفت و او را به قتل رساند.
کد خبر: ۱۱۲۶۸۹۶

به گزارش جامجم، ساعت 19 و 30 دقیقه 24 آذر امسال مردی با کلانتری 169 مشیریه تهران تماس گرفت و از تصادف مردی 60ساله در حوالی بوستان بنفشه مشیریه خبر داد و اعلام کرد راننده از محل حادثه فرار کرده است.

ماموران با حضور در آنجا مرد 60 ساله را به بیمارستان منتقل کردند. در محل حادثه یک جلد شناسنامه، چک بانکی، سه میلیون تومان پول همراه سوئیچ خودرویی پیدا شد که هویت مرد مصدوم را مشخص کرد.در ادامه ماموران خودروی مزدا 3 مصدوم را در محل شناسایی کردند. در تحقیقات ماموران از اهالی و شاهدان معلوم شد آن مرد بعداز خرید میوه از مغازهای در حال رفتن به سمت خودرویش بوده که راننده یک دستگاه پژو که با طلق پلاستیکی پلاک خودرویش را پوشانده بود با او تصادف کرده و بسرعت از آنجا دور شده است.

با وقوع این تصادف، پروندهای در دادسرای ناحیه 14 تهران تشکیل شد و تحقیقات ادامه پیدا کرد تا اینکه ماموران از طریق تماس مسئولان بیمارستان با خبر شدند او فوت کرده است. با مرگ مرد 60ساله روند رسیدگی به پرونده وارد مرحلهای جدید شد. در حالی که پلیس در جستوجوی راننده فراری بود، کارشناسان پلیس راهور که از محل تصادف بازدید کرده بودند، نظر دادند با اینکه در محل تصادف سرعتگیر نصب بوده اما راننده به آن توجهی نکرده و بسرعت با مرد رهگذر برخورد کرده و به احتمال زیاد حادثه عمدی است. بنابراین چند روز پیش پرونده با نبود صلاحیت رسیدگی از دادسرای ناحیه 14 تهران به شعبه سوم دادسرای جنایی تهران ارسال و با دستور بازپرس سجاد منافی آذر تحقیقات ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای رازگشایی از این جنایت آغاز شد .

همسر مقتول به پلیس آگاهی احضار شد و در جریان تحقیقات به افسر تحقیق گفت: شوهرم بساز و بفروش بود و چند دفتر کاری برای معاملههایش دارد. آن روز ساعت 18 با هم حرف زدیم که گفت از محل کارش خارج شده و به سمت دفتر دیگرش برای سرکشی میرود و بعد به خانه باز میگردد. بعد از آن دیگر تلفنش را پاسخ نداد. در ادامه با تماس پلیس متوجه تصادف او شدیم. خودمان را به بیمارستان رساندیم اما شوهرم بهدلیل شدت صدمات فوت کرد او در زمینه کاری با شش مرد اختلاف داشت و از سوی آنها به مرگ تهدید شده بود. با توجه به گفتههای همسر مقتول این افراد به پلیس آگاهی احضار شدندکه معلوم شد در این جنایت نقشی نداشتهاند.

در مرحله بعدی ماموران دوربینهای مداربسته محل تصادف مرگبار را بازبینی کردند و تصویر راننده فراری را به دست آوردند و تحقیقاتشان را روی او متمرکز کردند و توانستند هویت راننده را شناسایی کنند. سرانجام متهم چهارشنبه 9 اسفند بازداشت شد. متهم که پسری 21 ساله است، با انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی تهران به تصادف مرگبار اعتراف کرد و به افسر تحقیق گفت: من دانشجوی کارشناسی رشته ادبیات هستم. پدرم از 13 سال پیش برسر معامله ملکی با مقتول درگیری و اختلاف داشت و از این بلاتکلیفیها ناراحت بود. این ناراحتی پدرم باعث کینه من از مقتول شد. روز حادثه مقابل یکی از دفاتر کاری اش رفتم، او را به مدت دو ساعت سایه به سایه تعقیب کردم و در یک فرصت مناسب نقشهام را اجرا کردم.

برای پسر جوان به اتهام مباشرت در قتل عمدی قرارقانونی صادر شد و تحقیقات تکمیلی از او در پلیس آگاهی ادامه دارد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها