تردد بیش از 800 هزار مسافر خارجی از پایانه مرزی بیله‌سوار

مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بیله‌سوار گفت: در 10 ماهه امسال حدود 812 هزار و 307 نفر از پایانه مرزی بیله‌سوار تردد داشتند.
کد خبر: ۱۱۲۵۶۹۸

به گزارش تسنیم، فرنام حامد اظهار داشت: در 10 ماهه امسال 323 هزار و 540 نفر مسافر خارجی از پایانه مرزی بیلهسوار وارد کشور شدهاند که آمار کلی تردد مسافران و گردشگران خارجی از این پایانه مرزی در مدت معین 10 ماهه امسال 812 هزار و 307 نفر میباشد.

وی با اشاره به افزایش آمار تردد مسافران خارجی از پایانه مرزی شهرستان بیلهسوار نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش چند درصدی را نشان میدهد که پیشبینی میشود تا ادامه روند ورود و خروج اتباع آذری و مسافران خارجی از این پایانه مرزی در نوروز 97 شاهد افزایش بیش از پیش آمار مسافران باشیم که این مهم دور از انتظار نیست.

حامد با اشاره به تشکیل کمیتههای ده گانه ستاد اجرایی خدمات سفر و استقبال از مسافران نوروزی تصریح کرد: ظرفیت مراکز اقامتی شامل مهمانپذیر و خانه مسافر شهرستان پارسآباد در مجموع 750 نفر در روز است که نیاز است تا به منظور استقبال ویژه از مسافران و گردشگران خارجی در این شهرستان و ارائه خدمات بهتر به آنان ظرفیت این مهمانپذیرها و هتلها افزایش یابد.

وی با بیان اینکه طی 6 ماهه نخست امسال 83 درصد مسافران عبوری از پایانه مرزی پیاده و 17 درصد هم سواره بودهاند گفت: در این مدت بیش از 75 هزار تن کالا از پایانه مرزی بیلهسوار توسط 3 هزار و 309 دستگاه کامیون صادر و حدود 52 هزار تن کالا نیز ترانزیت خروجی شده بودند.

مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بیلهسوار اظهار کرد: در 10 ماهه امسال 323 هزار و 540 نفر مسافر خارجی از پایانه مرزی بیلهسوار وارد کشور شدهاند که آمار کلی تردد مسافران و گردشگران خارجی از این پایانه مرزی در مدت معین 10 ماهه امسال 812 هزار و 307 نفر میباشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها