تعلیق مجدد تحریم های ایران و آینده برجام در برنامه گزارش هفتگی

در پی تعلیق مجدد تحریم های هسته ای ایران توسط رئیس جمهور آمریکا، در برنامه این هفته گزارش هفتگی واکنش ایران و سایر کشورها به این تصمیم و آینده برجام نقد و بررسی می شود.
کد خبر: ۱۱۱۴۱۱۰
تعلیق مجدد تحریم های ایران و آینده برجام در برنامه گزارش هفتگی

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه یک، نشست شواری مرکزی فلسطین به ریاست محمود عباس و توصیه به توقف توافقنامه های صلح با اسرائیل، طرح های آمریکایی در سوریه و اعتراض سوریه، ترکیه و روسیه به آمریکا و ادامه واکنش های جهانی به توهین ترامپ به کشورهای آفریقایی بخش های مهم برنامه این هفته گزارش هفتگی را تشکیل می دهد.

این برنامه همچنین گذر و نظری خواهد داشت به پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی در حادثه تلخ و دلخراش جان باختن کارکنان کشتی نفت‌کش ایرانی، نخستین اجلاس گفتگوهای فرهنگی آسیایی در تهران، دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی با رئیس مجلس اندونزی، دیدار دبیر شورای امنیت ملی با رئیس مجلس سوریه، تظاهرات ضد آمریکایی در سوئیس، تظاهرات ضد دولتی در اتریش و سفر نتانیاهو به هند و تظاهرات علیه این سفر.

برنامه گزارش هفتگی به تهیه کنندگی شهریار افشاری پور کاری از گروه سیاسی شبکه یک سیما است که جمعه ها حوالی ساعت 12:15 با اجرای رضا ابراهیمی از این شبکه روی آنتن می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها