گردوخاک گل محمدی در نشست خبری

برخی مربیان و خبرنگاران علیه من باند درست کرده‌اند

یحیی گل‌محمدی سرمربی تراکتورسازی جایگاه خود را سست‌تر از همیشه می‌بیند هم از جانب مدیران باشگاه و هم شماری از هواداران تحت فشار است، او در استانه دیدار با نفت تهران که می‌تواند برایش جنبه مرگ و زندگی داشته باشد حرف‌های تندی به زبان آورد. بخشی از اظهارات گل‌محمدی به این شرح است:
کد خبر: ۱۱۱۲۰۵۸

باید بگویم که روزهای سختی را تاکنون پشتسر گذاشتهایم. اینکه بخواهیم انگیزه بازیکنان را برای دو بازی سخت مقابل پرسپولیس و استقلال بالا نگه داریم کار بسیار سختی بود، اما باید بگویم بازیکنان ما اکنون با انگیزهای قوی کار خود را دنبال میکنند.

از طرف باشگاه هم هیچ اولتیماتومی به بنده داده نشده است. اولتیماتوم از طرف کسانی بوده که به دنبال منافع خودشان هستند و به تیم فکر نمیکنند. این اولتیماتومها در سایتها و فضای مجازی بوده و آنها افرادی هستند که دوست دارند چنین جوی راه بیندازند و هدفشان عدم نتیجهگیری تیم است.

هواداران دوست دارند که ما همه بازیها را ببریم، من هم همینطور فکر میکنم، اما انتظارات باید در جهت ساختن تیم خوب در آینده باشد و این را در نظر داشته باشیم که تیم کجای جدول خواهد بود. همه اینها به برنامهریزی و امکانات نیاز دارد.

تراکتورسازی از خودش هیچ چیز ندارد. یک زمین فوتبال دارد که برای کارخانه است و چند اتاق و سوله که دفتر باشگاه هم در آنجاست. اینها هم برای کارخانه است. تراکتورسازی فقط یک اسم بزرگ دارد. ما که الان میدانیم چه اتفاقاتی رخ داد، بهتر است برویم ساختار و زیرساختها را درست کنیم و مدام نگوییم نتیجه، نتیجه و نتیجه.

در سالهای گذشته باید از تیم تراکتورسازی انتظار قهرمانی میرفت که در تیم میلیاردها خرج شده بود، نه الان که تیم این همه مشکلات دارد و سختیهای زیادی که برای گرفتن بازیکنان با آن روبهرو هستیم.

گزینه جانشینی من زیاد است و تا دلتان بخواهد از این اسامی مطرح میشوند! نمیخواهم اسمی بیاورم، اما مربی مریضی را در تبریز میشناسم که برای خودش هم با خبرنگاران باند درست کرده است. در قشر ما مربیان هم مربیان هزاری و دوهزاری هستند و در هر قشری از این افراد وجود دارند، اما او با یکسری خبرنگار هزارتومانی جوی را در تبریز راه انداختند که خودشان بیایند!

هنوز برای من قابل هضم نیست که چرا آجورلو بعد از بازی با پرسپولیس آن بیانیه را منتشر کرد و به نوعی من را مقابل هواداران قرار داد. در این بیانیه آمده و اعلام شده من هم 20 درصد جریمه شدم، انگار همه درست کار کرده بودند، بازیکنان عملکردشان قابل قبول بود و همه چیز درست پیش میرفت و فقط من مشکل داشتم، ضمن اینکه اصلا در قرارداد من موضوع جریمه وجود ندارد که آنها 20 درصد من را جریمه کردهاند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها