سربازان گمنام امام زمان(عج) در چند روز گذشته موفق شدند تعداد دیگری از عناصر تروریستی و ضد انقلاب را که نقش بسزایی در به آشوب کشیدن اعتراضات مردمی داشتند، شناسایی و دستگیر کنند.
کد خبر: ۱۱۱۱۹۹۸

به گزارش روابطعمومی وزارت اطلاعات، نیروهای این وزارت توانستند با رصد اطلاعاتی و بهرهگیری از گزارشهای مردمی، برخی عوامل آشوب، اغتشاش، قتل و ضرب و شتم مردم و ماموران ناجا با سلاح سرد و گرم، تخریب و سرقت اموال عمومی و برهمزنندگان نظم و امنیت عمومی جامعه را دستگیر کنند که برخی از این اقدامات عبارتند از:

شناسایی و انهدام تیم تروریستی در سردشت که با هدف اقدامات تروریستی از مرزهای غربی وارد کشور شده بود و از آنان سه قبضه سلاح کلاشینکف و مقادیر زیادی تجهیزات نظامی کشف و ضبط شد.

دستگیری متهم م – ق، عامل فروش 147 چاشنی انفجاری و 40 عدد مواد منفجره در ورامین.

بازداشت متهم ح – الف از عناصر فعال ضد انقلاب که در فضای سایبری به آموزش ساخت مواد منفجره و هدایت اقدامات ضدامنیتی اقدام میکرد.

شناسایی خانه تیمی و دستگیری سه نفر از مرتبطان یکی از گروههای ضد انقلاب مستقر در اروپا که مشغول ساخت مواد انفجاری از جمله کوکتل مولوتف بودند.

بازداشت شرور سابقهدار ح- م از عوامل اصلی اغتشاش و مسئول تهیه و توزیع انواع سلاح سرد، اسپری فلفل و دیگر ادوات تخریبی برای اغتشاشگران که نقش بسزایی در خشن کردن فضای اعتراضی داشت.

دستگیری شماری از تهییج و تحریککنندگان مردم برای حضور در اغتشاشات در فضای مجازی در برخی استانها.

دستگیری ارسالکنندگان تصاویر آشوب و اغتشاش به رسانههای ضد انقلاب خارجنشین از طریق فضای مجازی.

بازداشت تعدادی از آسیبزنندگان به مراکز مذهبی، اموال عمومی و شخصی.

دستگیری هسته عملیاتی آشوبگران شهرستان ایذه و بازداشت متهم م – ص که قصد به آتش کشاندن منزل یکی از مسئولان این شهرستان را داشت. در بازرسی از منزل این فرد، مقادیری سلاح و لوازم ساخت مواد منفجره کشف و ضبط شده است.

شناسایی و بازداشت سه نفر در استان فارس و کشف و ضبط مقادیر زیادی تجهیزات ساخت کوکتل مولوتف و بیانیههای شدیداللحن و افراطی خطاب به اقوام مختلف برای انجام اقدامات مسلحانه علیه نظام از آنان.

وزارت اطلاعات همچنین از مردم خواست در صورت شناسایی عناصر ضدانقلاب و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، مراتب را از طریق ستاد خبری به شماره تلفن 113 اطلاع دهند.

نیروهای نظامی و انتظامی در حوادث اخیر سلاح نداشتند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در وقایع هفته گذشته حتی یک مورد سراغ نداشتیم که از نیروهای انتظامی، سپاه یا بسیج با سلاح به خیابان آمده باشند.

به گزارش فارس، سردار سرلشکر محمد باقری در حاشیه بازدید از نمایشگاه عملکرد و دستاوردهای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما در ناآرامیهای اخیر حداکثر تحمل را در این ماجرا داشتیم و کشتههایی که اتفاق افتاده، عمدتا مشکوک است و با تیراندازیهای از پشت سر و از مناطق نا مشخص اتفاق افتاده و در دست بررسی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها