حماسه حضور مردم شهرهای مختلف کشور برای اعلام انزجار از آشوبگران روزهای اخیر، انعکاس گسترده‌ای در شبکه‌های استانی و سراسری داشته است.
کد خبر: ۱۱۱۰۰۹۲

به گزارش روابط عمومی معاونت امور استانهای سازمان صدا و سیما، اعتراضات روزهای اخیر در برخی شهرها نسبت به وضعیت اقتصادی، با فرصتطلبی برخی عوامل بیگانه و فریب خورده به انحراف کشیده و به آشوبهای خیابانی تبدیل شد و البته مردم معترض هم در همان اولین ساعات، خط خود را از آشوبگران جدا کردند.

آشوبگران با حمایت شبکههای معاند خارجی و برخی کانالها در فضاهای مجازی سعی کردند اعتراضات بحق مردم را به سمت شعارهای ساختارشکنانه سوق دهند و در این مسیر، اغتشاشاتی را هم در برخی شهرها ایجاد کردند که به تخریب اموال عمومی و حتی فوت برخی هموطنان منجر شد.

مردم همیشه در صحنه ایران نیز که همواره حامی انقلاب و نظام اسلامی بودهاند در این روزها با تجمعات و راهپیماییهای خودجوش، این تحرکات را محکوم کرده و زمینه گسترش آنها را از بین بردند به طوری که میتوان گفت فتنه جدید آشوبگران در همان نخستین روزها در نطفه خفه شد. این راهپیماییها در شهرهای مختلف کشور جریان دارد و شبکههای استانی صدا و سیما نیز در پوشش گسترده آنها سنگ تمام گذاشتند به طوری که اخبار و گزارشهای رادیویی و تلویزیونی متعددی طی این روزها از صدا و سیمای مراکز استانی روی آنتن میرود که گویای حضور جدی مردم برای مقابله با آشوبگران و فتنهگران است.

این حضور حماسی که با محوریت وحدت ملی و انقلابی مردم ایران شکل گرفته، به بهترین نحو در شبکههای استانی منعکس شده و مراکز صدا و سیما طی ارتباط های زنده با شبکههای سراسری، آینه تمامنمای این حماسهآفرینی در اقصی نقاط کشور بودهاند.

همچنین گزارشهای متعددی نیز از آشوبها، اغتشاشات و تاثیر اینگونه حرکات غیرعقلانی توسط شبکههای رادیویی و تلویزیونی مراکز استانها تهیه و پخش شده که نقش مهمی در روشنگری و شفافیت فضای غبارآلودی داشته که فتنهگران سعی در تقویت آن داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها