در پی حمله آشوبگران به اماکن عمومی در تاکستان و آتش زدن قرآن، مردم غیور و شهیدپرور این شهر دیروز به خیابان‌ها آمدند .
کد خبر: ۱۱۰۸۹۷۵

به گزارش جام‌جم، در حرکت ساختارشکنانه اغتشاشگران که روز گذشته با حمله به حوزه علمیه، دفتر امام جمعه و تبلیغات اسلامی شهر تاکستان با شکستن شیشه‌ ساختمان‌ها، اقدام به آتش زدن و تخریب اموال عمومی کردند خیل عظیم مردم بصیر و شهیدپرور تاکستان عصر دیروز دوشنبه با سردادن شعارهایی چون «ما همه با هم هستیم پشت ولایت هستیم» و «ای مزدور فتنه‌گر ننگت باد» ضمن محکومیت اقدام برخی افراد در آتش زدن اماکن عمومی و تخریب شهر، حمایت همه‌جانبه خود از ولایت فقیه را اعلام کردند.

دیروز تاکستانی‌ها با حرکت از درب حوزه علمیه به سمت شهرداری تاکستان با در دست داشتن برگه‌هایی از قرآن‌های سوزانده شده توسط فتنه‌گران، این حرکت را وقیحانه و غیرقابل بخشش دانستند و خواستار برخورد با عوامل آن شدند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار جام‌جم دراین باره اظهار کرد: دادستان‌های شهرستان‌های استان با آمادگی کامل دستورات قانونی و لازم را به ضابطان قضایی داده‌اند، از این‌رو ضابطان قضایی برای اقدام لازم و متناسب با شرایط آمادگی کامل دارند.

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی گفت: برخی افراد معاند تلاش می‌کنند با سوءاستفاده از ساده‌انگاری، مشکلات صنفی و اقتصادی مردم، دست به تخریب اموال مردم یا اموال عمومی بزنند که لازم است مردم آگاه باشند که با چنین اقداماتی بهانه دست دشمنان ندهند.

وی با اشاره به برخی تحرکات و سوءاستفاده از شور جوانان اضافه کرد: آتش زدن اماکن عمومی و شخصی مردم یکی از اقداماتی است که احتمال آن از قبل می‌رفت، ولی چنین اقدامات تخریبی جز این‌که آب در آسیاب دشمن ریخته شود، سودی نخواهد داشت و مردم باید در چارچوب قانون مطالبات صنفی، اقتصادی و معیشتی خود را از مسئولان بخواهند.

وی افزود: در ابتدای آغاز اعتراض‌ها شعارهای مردم درخصوص معیشت، گرانی، تورم و مبارزه با فساد بود که دیدگاه نظام بر این است که مردم دغدغه‌هایی دارند و این دغدغه‌ها باید طرح شود، ولی نباید برای طرح این گلایه و انتقاد از راهکارهای غیرقانونی و مورد توجه دشمن استفاده شود.

حجت‌الاسلام صادقی‌نیارکی خاطرنشان کرد: نباید طوری حرف بزنیم و عمل کنیم که وهابیون از ترافیک یک خیابان پیراهن عثمان درست کنند و مردم و نظام را مورد هجمه قرار دهند.

وی توضیح داد: لازم است خانواده‌ها نسبت حضور فرزندانشان دقت بیشتری داشته باشند، چراکه برخورد قانونی با سوءاستفاده‌کنندگان از تجمع مردمی صورت خواهد گرفت و قطع یقین سوءاستفاده‌کنندگان خود را در درون جمعیت پنهان می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها