مدیرعامل شهرک سینمایی و تلویزیونی ایران با اعلام خبر تغییر نام شهرک غزالی به شهرک ایران از ساخت مجسمه ای برای زنده یاد علی حاتمی در این شهرک خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۸۳۲۴
نام شهرک غزالی به «ایران» تغییر کرد

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، کمال فیض آبادی درباره تغییر نام این شهرک گفت: مدت ها بود از طرف مرتضی میرباقری معاون سیما پیشنهاد شده بود که نام شهرک غزالی تغییر کند که درنهایت با دستور دکتر علی عسکری رییس سازمان صداوسیما، نام شهرک سینمایی و تلویزیونی ایران تصویب شد.

وی با اشاره به اینکه چه زمانی این نام به صورت رسمی اعلام خواهد شد، بیان کرد: ما بنا داریم سردیس پنج تن از چهره های پیشکسوت سریال «هزاردستان» را در این شهرک رونمایی مراسم رونمایی از نام جدید شهرک را نیز برگزار کنیم.

مدیرعامل شهرک سینمایی و تلویزیونی ایران با اشاره به این که مجسمه های پرتره که از جمشید مشایخی، عزت الله انتظامی، محمدعلی کشاورز، علی نصیریان و زنده یاد داوود رشیدی خواهند بود، گفت: این مجسمه ها هم اکنون ساخته و آماده شده است و فقط منتظر زمان رونمایی هستیم و از آنجایی که این طرح مربوط به سریال «هزاردستان» ساخته زنده یاد علی حاتمی است بعد از رونمایی سراغ ساخت مجسمه کاملی از علی حاتمی خواهیم رفت.

فیض آبادی در پایان گفت: بعد از ساخت مجسمه زنده یاد علی حاتمی، ساخت مجسمه های دیگری از خسرو شکیبایی، عبدالله اسکندری، منوچهر اسماعیلی و سایر بزرگان را در دستور کار داریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها