جزئیات برنامه بهمن‌دیزل برای عرضه خودروهای جدید

گروه خودروسازی بهمن 54 درصد نیاز بازار خودروهای تجاری نیمه سنگین کشور را تامین می‌کند.
کد خبر: ۱۱۰۶۷۵۴
جزئیات برنامه بهمن‌دیزل برای عرضه خودروهای جدید

به گزارش جام جم آنلاین، مهیار عسگریان رئیس سازمان فروش خودروهای تجاری گروه بهمن گفت: در کنار روند افزایشی تولید به منظور تامین تقاضای بازار تلاش می‌کنیم ضمن افزایش حداکثری آپشن ها در تمامی محصولات تجاری گروه بهمن به دنبال رعایت حداکثری استانداردها باشیم.

وی افزود: از از زمانی که تیم مدیریت گروه بهمن تغییر کرد، رویکرد این شرکت به سمت تولید محصول در راستای الزامات مشتری حرکت کرد.

همچنین ابراهیم تقوی مدیر خودروهای تجاری نیمه سنگین گروه بهمن با اشاره به روند کاهشی تقاضا برای خودروهای تجاری در بازار گفت: در حال حاضر تولید خودروهای تجاری کاهش چشمگیری داشته است. در حالی‌که سال گذشته 7 هزار دستگاه تولید شده بود، امسال این میزان به 5 هزار دستگاه کاهش یافته که البته ما 54 درصد سهم از این بازار را در اختیار داریم.

وی افزود: یکی از دلایل این موضوع شرایط پر نوسان اقتصادی کشور است که تاثیر مستقیمی بر روی تولید و فروش این نوع خودروها دارد.

تقوی در خصوص آلایندگی و مصرف سوخت این خودروها به استفاده بهمن دیزل از پیشرانه‌های یورو 4 در 2 سال اشاره کرد و گفت: این پیشرانه‌ها از استانداردهای ایران و اروپا برخوردارند و کم‌ترین میزان مصرف سوخت و آلایندگی را دارا هستند.

مدیر خودروهای تجاری نیمه سنگین گروه بهمن به محصولات جدید عرضه شده در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: محصولات ما به صورت 70‎٪ CKD و 30‎٪ داخلی سازی تولید می‌شود و‌ با نوسان ارز امکان افزایش قیمت وجود دارد. محصول جدید ما ایسوزو NMR85 است که قبلا از آن رونمایی شده و دارای آپشن‌های جدیدی نسبت به NKR خواهد بود. یکی دیگر از محصولات جدید ما نیز خودرو FEZ نام دارد که برای اولین بار از آن رونمایی شده است.

در ادامه این نشست خبری محمد صارمی رئیس فروش سیبا موتور درباره سهم این شرکت از بازار کشنده‌ها گفت: شرکت سیبا موتور در شش ماهه اول سال در 54 درصد سهم بازار را به خود اختصاص داده است.

به گفته او در سال جاری کامیونت 8 تن با استاندارد یورو 4 به بازار عرضه خواهد شد و کامیون های 6 تن نیز به یورو5 ارتقا پیدا می کند و تلاش داریم که این کامیون را با همان قیمت قبلی به بازار عرضه کنیم.

رئیس فروش سیبا موتور با اشاره به اینکه در بحث خدمات شهری به طور جدی ورود خواهیم کرد، تاکید کرد: با توجه به اینکه آلودگی هوا در تهران زیاد است سیبا موتور در تلاش است که رسالت زیست محیطی خود را انجام دهد و در جهت کاهش آلودگی گام بردارد.

وی خاطرنشان کرد: در بحث نوسازی ناوگان فرسوده جدی تر خواهیم بود و در این راستا ۶۵ دستگاه کشنده طی چند ماه گذشته به این طرح اختصاص داده شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها