برنامه «صبح و ورزش» رادیو ورزش، در گفتگو با پورحسن، رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال به بررسی حواشی لیگ برتر والیبال پرداخت.
کد خبر: ۱۱۰۱۱۹۸
داوران والیبال چرا محروم شدند؟

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رادیو ورزش، ناظران و داوران دیدار دو تیم شهرداری ارومیه و پیکان تهران در هفته دهم لیگ برتر والیبال ایران تحت عنوان جام شهید محسن حججی با ابلاغ مشترک سازمان لیگ و کمیته داوران فدراسیون والیبال تا اطلاع ثانوی محروم شدند.
پورحسن، رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال، در پاسخ به این پرسش که دلیل تأخیر حکم محرومیت داوران دیدار تیم های شهرداری ارومیه و پیکان چه بوده و چرا قبل از برگزاری هفته یازدهم این تصمیم گرفته نشد، اظهار داشت: تمام این احکام در روز دوشنبه هفته گذشته که جلسه کمیته انضباطی برگزار شد، به سازمان لیگ ابلاغ شد. ما در سازمان لیگ بسیار درگیر هستیم و انواع و اقسام پرونده ها را داریم و به تناسب ابلاغ می کنیم. در همان زمان ما به این داوران و ناظران گفتیم که چنین حکمی دریافت کرده ایم و تا اطلاع ثانوی از شما استفاده نخواهیم کرد. اگر اکنون این حکم روی کاغذ آمده، هیچ اتفاق خاصی نیفتاده است؛ زیرا قبلاً خود داوران و ناظران از موضوع اطلاع داشتند.
وی، در پاسخ به این سوال که چهارشنبه گذشته شهرداری ارومیه در مقابل سایپا قرار نگرفت؛ قوانین موجود در سازمان لیگ چه شرایطی را برای شهرداری ارومیه درنظر می گیرد، بیان کرد: هر تیمی که دو بار در مسابقات شرکت نکند، از دور مسابقات حذف خواهد شد. شهرداری ارومیه در برابر سایپا حاضر نشد. دیروز در جلسه ای که داشتیم به مدیرعامل این تیم گفتیم که تکلیف را روشن کنند؛ اگر بخواهند هزینه بلیط هواپیما و هتل بدهند و به تهران بیایند و در ورزشگاه بلیط فروشی کنند و بازی نکنند، هم از نظر اجتماعی و هم از نظر مالی بسیار بد است. اگر نمی خواهید بازی کنید، انصراف بدهید. در نهایت این تیم دیروز اعلام کرد که بازی را ادامه می دهد.
پورحسن، خاطرنشان کرد: دور برگشت رقابتهای لیگ برتر والیبال 29 آذر ماه برگزار می شود.
برنامه "صبح و ورزش" امروز با اجرای مرادی و کارشناسی شهاب قاسمی روی آنتن رفت. این برنامه کاری از گروه علوم ورزشی، جنگ صبحگاهی نشاط انگیزی است که با پیگیری رویدادهای ورزشی و ارتباط با مسئولین ورزش، مخاطبین و شنوندگان همه روزه به جز جمعه ها ساعت 7:10 به مدت ۱۱۰ دقیقه پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها