برنامه "مجله هندبال" رادیو ورزش ، با حبیبی، مربی تیم ملی هندبال، پیرامون برنامه تیم ملی تا رقابتهای قهرمانی آسیا به گفتگو پرداخت.
کد خبر: ۱۱۰۲۴۱۷
برنامه تیم ملی هندبال تا مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رادیو ورزش، حبیبی، مربی تیم ملی هندبال، درباره برنامه هایی که برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا درنظر گرفته شده است، گفت: از خرداد امسال اردوهای تدارکاتی تیم ملی آغاز شد. تعدادی اردوی تدارکاتی داخلی داشتیم و نهایتاً در مردادماه امسال در تورنمنت بین المللی سئول کاپ در کره جنوبی شرکت کردیم؛ بعد از آن هم بازیکنان ملی پوش ما در لیگ برتر حضور یافتند. در حال حاضر دور رفت مسابقات لیگ برتر به اتمام رسیده است و این هفته، هفته دوم از دور برگشت رقابتهاست. پس از لیگ برتر، مسابقات تیم ملی را در پیش داریم که بازیکنان ملی پوش برای حضور در مسابقات انتخابی جهانی آماده می شوند.
وی، تصریح کرد: با توجه به اینکه مشکلاتی را برای حضور بازیکنان لژیونر در تیم ملی داشتیم، تا به اینجای کار نتوانستیم اردوهای زیادی را برگزار کنیم. پس از این هفته که هفته پایانی لیگ است، بازیکنان چند روزی استراحت دارند. 30 آذرماه در تهران 4 روز اردوی تدارکاتی خواهیم داشت؛ سپس در تاریخ 4 دی تیم برای انجام بازی دوستانه عازم اسلوونی می شود. با عنایت به اینکه ماچک، سرمربی تیم ملی کشورمان اهل اسلوونی است، تدارکاتی خوبی را در این کشور دیده که بتوانیم 2 بازی تدارکاتی با تیم ملی اسلوونی و نیز الجزایر داشته باشیم.
حبیبی، در ادامه گفت: با توجه به دعوتی که فدراسیون هندبال قطر از تیم ملی کشورمان داشته است، پس از اردوی 12 روز در اسلوونی، بلافاصله عازم قطر خواهیم شد و در تورنمنت چهارجانبه ای که با حضور تیم های ایران، قطر، عمان و الجزایر برگزار می شود، شرکت خواهیم کرد. پس از این تورنمنت به کره جنوبی سفر می کنیم تا آماده حضور در بازیهای آسیایی شویم.
برنامه زنده "مجله هندبال" کاری از گروه مسابقات ورزشی، با اجرای علی اکبر ارمنده و تهیه کنندگی رستمی، هر دو هفته یک بار چهارشنبه ها، ساعت ۰۹:۰۵ به مدت ۵۵ دقیقه، از شبکه رادیویی ورزش تقدیم علاقه مندان هندبال می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها