تیم‌ ملی فوتسال ایران در ادامه دیدارهای تدارکاتی خود با دو تیم اروپایی، چهار دیدار تدارکاتی برگزار خواهد کرد.
کد خبر: ۱۱۰۱۰۶۴

تیم ملی فوتسال در حالی از دوازدهم بهمن در جام‌ملت‌های آسیا در چین تایپه به میدان خواهد رفت که در ادامه مراحل آماده‌سازی قرار است ابتدا دو بازی تدارکاتی با بلاروس برگزار کند. لیگ برتر 22 دی به اتمام می‌رسد و دو دیدار تدارکاتی ایران و بلاروس در روزهای 24 و 25 دی در تهران انجام خواهد شد.

سپس کاروان تیم ملی فوتسال بلافاصله عازم اسلوونی می‌شود تا با میزبان جام ملت‌های اروپا 2018 نیز دو مصاف تدارکاتی داشته باشد. ملی‌پوشان از 30 دی تا پنجم بهمن در اسلوونی اردو زده و سپس به ایران بازمی‌گردند تا نهم بهمن برای شرکت در جام‌ملت‌های آسیا عازم چین تایپه شوند.

قزاقستان میزبان بعدی تورنمنت چهارجانبه

با توجه به رضایت‌مندی کشورهای قزاقستان،‌ روسیه و آذربایجان از تورنمنت چهارجانبه فوتسال اصفهان، پس از این مسابقات مقرر شد این تورنمنت هر ساله به میزبانی یک کشور برگزار شود. به این ترتیب، سال آینده در ماه دسامبر (آذرماه) مسابقات یادشده به میزبانی قزاقستان برگزار خواهد شد و تیم ملی کشورمان نیز در این تورنمنت شرکت خواهد کرد.

تورنمنت چهار جانبه اصفهان از تاریخ 12 تا 15 آذرماه سال جاری با حضور کشورهای ایران،‌ روسیه،‌ آذربایجان و قزاقستان برگزار شد که تیم ملی فوتسال کشورمان موفق شد با پیروزی مقابل روسیه و قزاقستان و تساوی برابر آذربایجان به مقام قهرمانی این مسابقات دست یابد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها