نمایشگاه «برای نجات کودکان» در جهت حمایت از کودکان دارای بیماری نقص ایمنی با حضور مرتضی کاخی، الناز شاکردوست، شقایق فراهانی و جمعی از هنرمندان افتتاح شد.
کد خبر: ۱۰۹۹۲۰۶

به گزارش جام‌جم و به نقل از روابط عمومی این نمایشگاه، «برای نجات کودکان» عنوان نمایشگاهی است که از سوی جمعی از هنرمندان و مجموعه‌داران در جهت ساخت قرنطینه (مرکز بازپروری) برای کودکان دارای بیماری نقص ایمنی اولیه 10 آذرماه در گالری پردیس سینمایی ملت برپا شد.

در مراسم افتتاح نمایشگاه برای نجات کودکان با بیش از 100 اثر هنری از سه نسل از هنرمندان تجسمی کشور با حضور هنرمندانی چون غلامرضا نامی، شقایق فراهانی، الناز شاکردوست، نیلوفر قادری‌نژاد، محمد هادی فدوی، فرشته ستایش، مهدی نبوی، رسول مرادی، احمد آریامنش، شهلا آرمین و... افتتاح شد و در روز نخست 50 میلیون تومان اثر هنری به فروش رسید. یادآوری می‌شود نمایشگاه «برای نجات کودکان» به همت مجموعه گوهران و با همکاری آرتیبیشن برپا شده است . این نمایشگاه برای ساخت قرنطینه (مرکز بازپروری) برای کودکان دارای بیماری نقص ایمنی اولیه برپا خواهد شد و عواید حاصل از آن برای ساخت این مرکز پزشکی کودکان در منطقه گلستانک کرج هزینه خواهد شد. نمایشگاه «برای نجات کودکان» تا 24 آذر در گالری پردیس سینمایی میزبان هنردوستان و خیرین است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها