jamejamonline
فرهنگی کد خبر: ۱۰۹۳۷۹۲   ۲۳ آبان ۱۳۹۶  |  ۱۸:۵۶

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران از اختصاص 400 سازه تبلیغاتی به تبلیغ و ترویج سنت حسنه وقف خبر داد.

اختصاص 400 سازه تبلیغی شهرداری تهران به ترویج فرهنگ وقف

به گزارش جام جم آنلاین ، دکتر عیسی علیزاده مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران روز سه شنبه 23آبان ماه در مراسم رونمایی از طرح های کمپین مفهومی بزرگ «همه واقف باشیم» در سازمان اوقاف با اشاره به همکاری دو سازمان اوقاف و امور خیریه و زیباسازی شهرداری تهران اظهار داشت:یکی از مهمترین رسالت های سازمان زیباسازی شهرداری تهران، فرهنگ سازی برای شهروندان در جامعه است که در این راستا، در دهه وقف سومین برنامه مشترک ما و سازمان اوقاف برای تبلیغ سنت حسنه وقف در سطح شهر تهران و در مرحله بعد در سطح کشور اجرایی می شود.

وی افزود: در سازمان زیباسازی شهرداری تهران شورای تخصصی تشکیل تا با توجه به اهداف تعیین شده از فضای مناسب موجود به بهترین نحو استفاده شود و در این خصوص کارگاه 3 روزه ای در شهر شیراز با حضور هنرمندان برگزار و مفاهیم،طرح ها و پیام های استخراج شده برای تبلیغ امر وقف در 400 سازه در معرض دید مردم قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با ابراز خرسندی از همکاری با سازمان اوقاف بر استمرار آن در آینده تاکید کرد و افزود : تبیین سنت حسنه وقف به شهروندان از طریق زبان هنر، انجام کارپژوهشی، همکاری در قالب اجرای کمپین های تبلیغی و جلوگیری از پراکنده کاری از اهداف عمده برای تبلیغ فرهنگ وقف از سوی سازمان زیباسازی در حال حاضربه شمار می رود.

ارسال نظر
* نظر:
نام:
ایمیل:

یادداشت

بیشتر
رسانه ملی، کثرت در عین وحدت

رسانه ملی، کثرت در عین وحدت

ما زمانی می‌توانیم از یک رسانه هویت‌ محور و عدالت‌ گستر و دارای صفات‌نیکو و پسندیده صحبت کنیم که رسانه‌ نگاری و رسانه‌ گری را به‌عنوان یک کار مبتنی بر اصول حرفه‌ای و در سطح استانداردهای حرفه‌ای جهانی در نظر بگیریم.

گفتگو

بیشتر

پیشنهاد سردبیر

بیشتر

پیشخوان

بیشتر

نیازمندی ها