وزیر سابق ارشاد به شهرداری تهران می رود

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: سید رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی، در یکی از معاونت های شهرداری تهران منصوب و مشغول بکار خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۹۲۸۸۹
وزیر سابق ارشاد به شهرداری تهران می رود

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، علی اعطا روز یکشنبه در نشست خبری پایان جلسه علنی شورای شهر تهران افزود: البته در خصوص اینکه حکم انتصاب ایشان از سوی شهردار تهران صادر شده، هنوز اطلاعی ندارم.

بکارگیری بازنشستگان در شهرداری تهران براساس قانون منعی ندارد

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در ادامه در خصوص بکارگیری نیروهای بازنشسته در شهرداری نیز گفت: بر اساس قانون، بکارگیری بازنشستگان در معاونت های شهرداری که همطراز با معاون وزیر می باشد، بلامانع است.

وی اظهار کرد: بر اساس ماده 71 قانون خدمات کشوری اشتغال بازنشستگان در پست هایی همچون روسای سه قوه، معاون اول رئیس جمهوری، نواب مجلس و اعضای شورای نگهبان، استانداران، سفرا، معاونین وزرا بلامانع است.

«موضوع بکارگیری نیروهای بازنشسته در معاونت های شهرداری پایتخت، واکنش ها و بازتاب هایی را به دنبال داشته که درهمین ارتباط، نجفی شهرداری تهران امروز نامه ای را برای رییس شورای شهر ارسال کرده است».

گزارش عملکرد 12 ساله شهرداری تهران دی ماه به شورا ارائه می شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران همچنین به تکلیف شهردار برای تهیه و ارائه گزارش عملکرد 12 ساله شهرداری(مدیریت گذشته) به شورا اشاره کرد و گفت: این گزارش ظرف مدت 100 روز (از آغاز کار شهردار جدید) باید تهیه شود و برهمین اساس در دی ماه امسال به شورا ارائه خواهد شد.
اعطا تصریح کرد: قرار است با ارائه این گزارش مشخص شود که مدیریت جدید شهر تهران چه چیزی را تحویل گرفته تا بتوانیم در پایان 4 ساله مدیریت فعلی گزارشی از فعالیت ها و عملکردها در مقایسه با زمان آغاز کار را تهیه و ارائه کنیم.

ابطال مصوبه برج باغ تاثیری در وضعیت باغات تهران ندارد

اعطا در ادامه به وضعیت مصوبه برج باغ های تهران اشاره کرد و گفت: تصویب طرح برج باغ ها در سال 83 بوده، در حالیکه طرح جامع به عنوان طرح بالادستی سال 86 تصویب شده است.

وی افزود: دستورالعمل ماده 14 قانون زمین شهری پیوست طرح جامع تهران است که بر اساس آن ابطال مصوبه برج باغ در شورا تاثیری در توقف آن برای حفظ باغ ها ندارد.

وی تاکید کرد: شورای شهر تهران باید حرکت هماهنگی با شورای عالی شهرسازی و معماری برای اصلاح پیوست طرح جامع داشته باشد.

لزوم دقت نظر مدیران شهری در روند انتصابات

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص انتصابات موسسه همشهری و استخدام فرزند مرتضی حاجی دراین موسسه، گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم، اما مدیران باید در انتصابات به گونه ای عمل کنند که موجب سوء تعبیر نشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها