تهیه‌کننده مسابقه تلفنی شبکه شما گفت: این مسابقه هر شب به صورت زنده و با حضور دو شرکت‌کننده تلفنی روی آنتن می‌رود و هموطنان زیادی برای شرکت در آن ثبت نام کرده‌اند.
کد خبر: ۱۰۸۹۶۶۱

به گزارش روابط عمومی شبکه شما، مجید قره‌گوزلو با اشاره به تولید و پخش مسابقه زنده تلفنی از شبکه شما اظهار کرد: این مسابقه پنج مرحله دارد و در هر قسمت دو شرکت‌کننده داریم که از طریق تماس تلفنی، به سوالات هر مرحله پاسخ می‌دهند.

وی افزود: در هر مرحله، دو جعبه سوال یا بازی داریم که مخاطب یکی از آنها را بر می‌گزیند و طبق انتخاب خودش وارد مسابقه می‌شود که در صورت موفقیت، امتیاز آن مرحله به او تعلق می‌گیرد و وارد مرحله بعد می‌شود.

تهیه‌کننده مسابقه تلفنی شبکه شما با بیان این که سوالات این برنامه با موضوع گردشگری و شهرهای مختلف ایران طراحی شده‌ است، گفت: هر شرکت‌کننده با توجه به امتیازات کسب‌شده، می‌تواند از جوایز نقدی در نظر گرفته شده که مقدار آن متفاوت است و به انتخاب جعبه مورد نظر بستگی دارد، بهره‌مند شود.

قره‌گوزلو با اشاره به زمان در نظر گرفته شده برای پخش مسابقه تلفنی شبکه شما عنوان کرد: مدت زمان این برنامه 30 دقیقه است و با توجه به این که هر شرکت‌کننده به‌طور میانگین 13 دقیقه را به خود اختصاص می‌دهد، در هر قسمت تنها امکان حضور دو نفر در مسابقه وجود دارد. تهیه‌کننده مسابقه تلفنی شبکه شما با اشاره به انجام تبلیغات به صورت زیرنویس برای شرکت در این برنامه عنوان کرد: شماره پیامک 30000990 برای این کار در نظر گرفته شده و تاکنون افراد زیادی از شهرهای مختلف برای شرکت در آن اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی تصریح کرد: مسابقه تلفنی شبکه شما هر شب تا پایان سال جاری، رأس ساعت 21 و
30 دقیقه به صورت زنده و با اجرای عباس طاهریان‌ راد روی آنتن می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها