روزنامه تایمز روز چهارشنبه در ادامه افشای مفاسد اخلاقی نمایندگان مجلس انگلیس، از پیشنهاد غیراخلاقی دامیان گرین، معاون اول نخست‌وزیر انگلیس به یک زن خبرنگار خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۹۶۴۲

کیت مالتبی طی یادداشتی که در تایمز منتشر کرد، خود را یک روزنامه‌نگار زن معرفی کرده و از رابطه پنهانی خود با دامیان گرین پرده برداشته است. وی در این یادداشت نوشت: دامیان گرین در سال 2015 من را برای صرف یک نوشیدنی در واترلو دعوت و بعد از صحبت‌های سیاسی بحث را به مسائل جنسی در پارلمان کشاند. همان موقع احساس کردم که دستی از کنار پای من رد‌شد. پاهایم را جمع و تلاش کردم که بحث را دوستانه به پایان برسانم. به مدت یک سال ارتباطم را با دامیان گرین متوقف کردم. ماه می ‌سال گذشته مقاله‌ای را در رابطه با البسه زیر زنانه نوشتم و در تایمز منتشر کردم که این مقاله مورد توجه گرین قرار گرفت. وی طی پیامکی ضمن ستایش از مقاله و به کار بردن عبارت‌های غیراخلاقی، من را برای صرف نوشیدنی دعوت کرد.

این روزنامه‌نگار انگلیسی نوشت: به این پیامک توجهی نکردم اما شش هفته بعد دولت کامرون سقوط کرد و دامیان گرین به فردی مهم در کابینه ترزا می تبدیل شد و دیگر نمی‌شد او را نادیده گرفت. لذا من برای او پیامکی ارسال کردم و انتصابش را به سمت معاون نخست‌وزیری تبریک گفتم./ ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها