
به گزارش جام جم آنلاین ، در این دیدار تیم های آذرخش تهران و شهرداری بم به مصاف یکدیگر رفتند. نکته تاسف برانگیز این است که چرا دیدارهای لیگ برتر فوتبال بانوان باید در ورزشگاهی برگزار شود که نه امکانات مناسبی دارد و نه حتی جایگاه ویژه آن خوب به نظر می رسد. حتی جایگاه آبخوری این ورزشگاه شرایط تاسف برانگیزی دارد.
نکته جالبی که وجود دارد این است که مردان می توانند به تماشای این مسابقه بنشینند و ممانعتی برای ورود آنها به ورزشگاه وجود نداشت.

مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند