مرد شیطان‌صفت که با تهدید، یک سال دختر نوجوان را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، با افشای جنایت سیاه دستگیر شد.
کد خبر: ۱۰۸۵۵۹۰

به گزارش جام‌جم، راز این جنایت سیاه 26 مهر امسال و همزمان با مراجعه مردی به دادگاه کیفری یک تهران و طرح شکایتی فاش شد. این مرد در شکایت خود مدعی شد، دختر 15 ساله‌اش توسط یکی از بستگان نزدیکشان مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته است.

در ادامه پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. شاکی پرونده با حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران به کارآگاهان گفت: دخترم دو روز پیش به من گفت شوهر خواهر 41 ساله‌ام نزدیک به یک سال است او را با زور و تهدید مورد آزار و اذیت قرار داده است.

دختر 15 ساله در تشریح این جنایت سیاه به کارآگاهان گفت: شوهرعمه‌ام به‌خاطر این‌که در یک ساختمان سکونت داریم، تلفنی با من صحبت می‌کرد و ادعا داشت به من علاقه دارد و می‌گفت از من خوشش می‌آید. او با تهدید مرا بارها مورد آزار و اذیت قرار داد تا این‌که دیگر از آزار و اذیت کردن‌ها و تهدیدهایش خسته شدم و تصمیم گرفتم موضوع را پس از گذشت یک سال به خانواده‌ام بگویم تا به سزای عملش برسد.با توجه به حساسیت موضوع، تیمی از کارآگاهان با مراجعه به محل سکونت متهم پرونده در منطقه کیانشهر، وی را ساعت 6 و 30 دقیقه دیروز دستگیر کردند.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با تائید و اعلام این خبر گفت: متهم در همان تحقیقات اولیه به آزار و اذیت جنسی دختر 15 ساله اعتراف کرده و تحقیقات از وی برای تکمیل پرونده در مراحل مقدماتی قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها