داوران بخش شنیداری جشنواره فرهنگی هنری مردم و رادیو «ایران من» معرفی شدند.
کد خبر: ۱۰۸۴۰۸۱
معرفی داوران بخش شنیداری جشنواره ایران من

به گزارش جام جم آنلاین از ستاد خبری جشنواره فرهنگی هنری مردم و رادیو «ایران من»، داوران انتخاب آثار بخش های شنیداری این جشنواره کار خود را آغاز کردند.

در بخش پادکست، حسین معصومی، مهدی ساعی، شایسته جعفریان و محمد اسماعیل پور در بخش آنونس معصومه طبرستانی، حسین معصومی و ساجد قدویان در بخش گزارش علی رشیدی، نوید دانشور و فاطمه اقتداری در بخش مستند عاطفه بنایی، عبدالله علایی و آرمان ستوده و در بخش طنز ساجد قدوسیان، مهدی ساعی و ریحانه یزدادن دوست آثار را بررسی و داوری می کنند.

لازم به ذکر است داوران این جشنواره از تهیه کنندگان و برنامه سازان متبحر رادیو ایران هستند که در جشنواره مختلف رادیویی حائز رتبه شدند.

انتخاب آثار راه یافته به داوری نهایی تا دهم آبان ماه به طول می انجامد و روز 15 آبان اسامی آثار راه یافته به داوری نهایی از طریق سایت جشنواره به نشانی اعلام می شود.

مخاطبان رادیو ایران و علاقمندان به شرکت در جشنواره فرهنگی هنری مردم و رادیو، «ایران من» تا پایان مهر فرصت دارند که آثار خود را با فرمت ها و قالب های مورد نظربه وب سایت جشنواره www.iranemanfestival.ir ارسال کنند.

جشنواره ایران من با بهره گیری از پشتوانه چهار ساله در حوزه برنامه سازی، هنر آفرینی و تلاش رسانه ای طراحی شده است و بر آن است تا زمینه های لازم را برای هنرنمایی مخاطبان در عرصه رسانه فراهم آورد و با استفاده از هم افزایی خلاقیت های ایشان، از آثار هنری آنان برای ارتقای کیفی برنامه های رادیو ایران بهره گیرد و دریچه ای تازه در راستای داد و ستد رسانه ای (تعامل) بگشاید.

ضمن آنکه فرصتی را فراهم می سازد تا همگان بتوانند ذوق و خلاقیت و احساس خود را در ارتباط با فلات اقتدار و مهربانی، محک بزنند و جلوه هایی از رازهای این سرزمین را به نمایش در آورند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها