اجرای طرح روستا تعاون در روستاهای قزوین

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین از اجرای طرح روستاتعاون در روستاهای استان قزوین خبر داد و گفت: این طرح با هدف شناسایی و بهره‌برداری از ظرفیت‌های موجود در روستاها و غیره اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۰۷۳۹۶۶

مسعود بابایی در گفت‌وگو با فارس از اجرای طرح روستاتعاون در روستاهای استان قزوین خبر داد و اظهار داشت: طرح روستاتعاون در 35 روستای استان قزوین اجرا می‌شود که در مرحله نخست 18 روستا با همکاری اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین و اداره‌کل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین مدنظر قرار گرفته شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه این اداره‌کل تحقق منویات رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی است که باید با همکاری بین‌بخشی به این مهم دست یافت.

بابایی با بیان اینکه طرح روستاتعاون در روستاهایی اجرا می‌شود که طبق ماده 27 قانون برنامه مورد تأیید و صلاح مراجع ذیربط باشد که امیدواریم بتوانیم این طرح را در روستاهای استان قزوین به منصه ظهور برسانیم.

این مسؤول یادآور شد: تقویت و ارتقا فرهنگ کار، ارائه خدمات عمرانی و روستایی، تقویت اقتصادی روستاها، تأمین نیاز مشاغل و محصولی و پیاده‌سازی برنامه اشتغال از دیگر اهداف طرح روستاتعاون است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها