قرارداد بازیافت گاز مشعل‌های فازهای 2 و 3 پارس جنوبی بین شرکت ملی نفت ایران، شرکت سفرگس (Sofregas) فرانسه و شرکت صنعت سازه ثمین ایران امضا شد.
کد خبر: ۱۰۷۰۷۴۲

به گزارش تسنیم، این قرارداد که به امضای «علی محمد احمدی» مجری طرح جامع توسعه پایدار پارس جنوبی، «یان آبریس لکومت» مدیرعامل سفرگس فرانسه و «کوروش آهنج» مدیرعامل شرکت صنعت سازه ثمین ایران رسید، در مدت 30 ماه اجرایی خواهد شد که 24 ماه مربوط به اجرای پروژه و شش ماه نیز مرحله تحویل به کارفرماست.

هزینه اجرای این پروژه 42 میلیون یورو در نظر گرفته شده و مطالعات پروژه را تیم مهندسی و برنامه‌ریزی طرح جامع توسعه پایدار پارس جنوبی و با استفاده از اطلاعات میدانی از منطقه و پالایشگاه فازهای 2 و 3 انجام داده است.

قرار است در صورت موفقیت‌آمیز بودن این طرح از تجربه به دست آمده برای جمع‌آوری گازهای مشعل‌ها (فلر) در اهواز و همچنین مجهز کردن دیگر پالایشگاه‌های گاز پارس جنوبی به این فناوری استفاده شود.

شرکت سفرگس فرانسه در زمینه طراحی ساخت و انتقال فناوری مشارکت می‌کند و یک شرکت ایرانی نیز به عنوان شریک در این پروژه انتخاب شده است. بر این اساس شرکت صنعت سازه ثمین وظیفه تأمین و ساخت تجهیزات را عهده‌دار خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها