برپایی نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی اسلامی؛ از امروز

مدیرعامل مجمع نوشت‌افزارهای ایرانی اسلامی گفت: چهارمین نمایشگاه نوشت افزار ایرانی اسلامی به همت 70 تولیدکننده ایرانی از امروز سه‌شنبه به مدت دو هفته در تهران و 15 مرکز استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۶۹۹۰۷

سعید حسینی در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیما افزود: نمایشگاه تهران تا 31 شهریور در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب برپا می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 10 تا 22 هر روز از این نمایشگاه بازدید کنند.

وی استقبال مردم در سال‌های اخیر از محصولات نوشت افزاری با طرح شخصیت‌های ایرانی و اسلامی و کارتونی را خوب و گسترده دانست و تصریح کرد: در سال‌های گذشته با رشد فناوری گرافیکی و دانش طراحان ایرانی و گسترش طرح‌های ایرانی و کارتونی، استقبال خوبی از این محصولات بومی به‌وجود آمده است.

وی افزود: روزی که این کار را آغاز کردیم، فقط دو تولیدکننده در کشور از طرح‌های با شخصیت‌های ایرانی یا کارتون‌ها و کاراکترهای تلویزیونی استقبال کردند، اما امروز بیش از 70 تولیدکننده در زمینه‌های مختلف نوشت‌افزار از جمله کیف مدرسه، دفترچه و... فعالیت می‌کنند و تقاضای گسترده‌ای هم برای این امر بین تولیدکنندگان وجود دارد.

مدیرعامل مجمع نوشت‌افزارهای ایرانی اسلامی افزود: گردش مالی سالانه نوشت‌افزار در بازار ایران 4000 میلیارد تومان است که 70 درصد این ظرفیت از خارج کشور به صورت قانونی یا قاچاق وارد می‌شود.

سعید حسینی افزود: سالانه بیش از 150میلیون جلد انواع دفترچه و میلیون‌ها قلم کیف، جامدادی، مداد و خودکار در کشور مصرف می‌شود که بخش عمده‌ای از آنها از خارج وارد می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها