وزیر امور اقتصادی و دارایی دولت یازدهم گفت: طی سال‌های اخیر با کاهش درآمد نفت فرصت مناسبی برای اصلاحات ساختاری و مدیریت هزینه‌ها و واقعی کردن هدفمندی و پرداخت یارانه بود که از دست رفت.
کد خبر: ۱۰۶۵۸۱۵

عصر دیروز مراسم تکریم علی طیب‌نیا، وزیر امور اقتصادی و دارایی دولت یازدهم و معارفه مسعود کرباسیان، وزیر اقتصاد دولت دوازدهم با حضور معاون اول رئیس‌جمهور، رئیس کل بانک مرکزی، دستیار ویژه اقتصادی رئیس‌جمهور و دیگر مسئولان برگزار شد.

علی طیب‌نیا در این مراسم با اشاره به این‌که حضور در اینجا برایم جشن فراغت از بار طاقت‌فرسای مسئولیت است، اظهار کرد: برای تحقق اهداف اقتصادی برنامه ششم توسعه، امیدها و نگرانی‌هایی وجود دارد و یکی از نگرانی‌ها این است که به روند گذشته برگردیم، زیرا متوسط رشد 5/4 درصد گذشته جوابگو نیست و باید به اصلاحات دشوار ساختاری و نهادی و پذیرش هزینه‌های آن تن بدهیم‌.

اسحاق جهانگیری هم در مراسم تودیع و معارفه وزیر اقتصادگفت: دکتر طیب‌نیا یک انسان دانشمند، صاحب‌نظر، پرکار و پاک‌دست است و دولت در جای مناسب از خدمات ایشان استفاده خواهد کرد. وی افزود: سابقه دکتر کرباسیان در حوزه‌هایی که پیش از این حضور داشته است بسیار درخشان بوده و با کوله‌باری از تجربه، مسئولیت سنگین وزارت اقتصاد را که کانون اصلی توسعه ایران است، پذیرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها