جشنواره فانوس ها در حمایت از کودکان سوری

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار بجنورد از برگزاری جشنواره فانوس ها در حمایت از کودکان سوری در بجنورد خبر داد و گفت: بیانیه پایانی این جشنواره برای مجامع بین‌المللی ارسال شد.
کد خبر: ۱۰۶۴۳۲۸

به گزارش تسنیم،محمدرضا موفق اظهار داشت: با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد و انجمن اوقات فراغت بارثاوا٬ جشنواره فانوس ها در حمایت از کودکان محاصره شده فوعه و کفریا سوریه با حضور و استقبال گسترده مردم بجنورد در مجموعه تفریحی پارک بش‌قارداش برگزار شد.وی افزود: این جشنواره با هدف اعلام حمایت از مظلومان مسلمان سوریه و یمن و به ویژه کودکان در محاصره شهرهای فوعه و کفریا برگزار و در پایان نیز بیانیه حمایت از این کودکان قرائت شد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار بجنورد از ارسال بیانیه این جشنواره به مجامع بین‌المللی خبر داد و تصریح کرد: حضور بیش از 5 هزار نفر در این آئین نمادین، اعلام حمایت مردم بجنورد از مظلومان سوریه و کشورهای اسلامی است و قطعا بازتاب وسیعی نیز در افکار عمومی دارد. در این جشنواره صدها فانوس نوری، آسمان بجنورد را به یاد مردم مظلوم سوریه و کودکان فوعه کفریا و شهدای مدافع حرم نورانی کرد.

این مسئول با اشاره به برنامه‌های معاونت فرهنگی اجتماعی بجنورد در تابستان امسال بیان داشت: شهرداری بجنورد با همکاری انجمن اوقات فراغت بارثاوا برنامه‌های متعددی را اجرا و در دست اقدام دارد که از آن جمله می‌توان به برگزاری جشنواره بازی‌های محلی، مسابقات نقاشی و نگارگری و همایش‌های آموزشی خانواده اشاره کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها