دار زدن دختر خوانده به خاطر مشکلات مالی

مرد افغان که متهم است دختر خوانده هفت ساله خود را با انگیزه‌های مالی دار زده است در جلسه دادگاه ادعای بی گناهی کرد.
کد خبر: ۱۰۶۴۱۶۰

به گزارش جام‌جم، 27 مهر 92، اورژانس ملارد از کشف جسد به دار آویخته شده دختری هفت ساله به نام زینب در یک گاوداری باخبر شد. نیروهای امدادی، جسد را پایین کشیدند و مرگ زینب را تائید کردند تا کارآگاهان جنایی برای کشف راز قتل وارد عمل شوند. آنها در همان تحقیقات ابتدایی به پدر خوانده مقتول مشکوک شدند و او را مورد بازجویی قرار دادند. رحیم، کارگر گاوداری بود.

او به قتل با انگیزه مالی اعتراف کرد و گفت: «به غیر از زینب، دو فرزندخوانده دیگر هم دارم، اما از پس تامین مخارج آنها برنمی‌آمدم برای همین شب گذشته، زینب را به گاوداری آوردم و با طناب دار زدم. می‌خواستم قتلش را گردن بقیه کارگران بیندازم تا کارفرما آنها را اخراج کند و درآمدم زیاد شود.»

با ثبت این اعترافات، کیفرخواست پرونده صادر شد و برای رسیدگی در اختیار شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی محسن زالی قرار گرفت. صبح دیروز، مادر مقتول به عنوان تنها ولی دم درخواست دیه کرد و سپس رحیم با انکار همه اعترافات قبلی‌اش گفت: «من وقوع قتل را قبول دارم، اما در این اتفاق، برادر همسرم، کامران هم شریک بود. همسرم در دادسرا گفت اگر قتل را گردن بگیرم و حرفی از کامران نزنم، رضایت می‌دهد.»

رحیم درباره قتل هم گفت: «آن‌زمان اعتیاد شدیدی به تریاک داشتم. روز حادثه همراه کامران به خانه مواد فروش رفتیم اما به جای تریاک، شیشه خریدیم. اولین بار بود شیشه می‌کشیدم. زمین دور سرم می‌چرخید و صدای گاوها گوشم را آزار می‌داد. چند دقیقه که گذشت، کامران از من خواست دنبال زینب بروم و او را به گاوداری بیاورم. نمی‌دانستم چرا این درخواست را کرده اما قبول کردم. کامران یک طناب یک متری با خود آورده بود. از شدت مصرف شیشه، یادم نمی‌آید زینب را کداممان دار زدیم.»

متهم در برابر سوالات پرتکرار قضات نیز بار دیگر اظهار بی‌گناهی کرد تا زنگ پایان جلسه به صدا درآید. رای دادگاه بزودی صادر می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها