رونق صنعتی قم با تعامل تولیدکنندگان و سرمایه گذاران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم با بیان اینکه امسال بیشترین آمار واگذاری زمین به سرمایه گذاران را داشتیم، گفت: در سال جاری بیش‌از 170هکتار زمین زیرساختی را به سرمایه گذاران واگذار کردیم که این آمار در سال‌های قبل در بیش‌ترین مقدار به 80هکتار رسیده بود.
کد خبر: ۱۰۶۲۶۶۲

به گزارش جام جم و به نقل ازروابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی قم، امیر طیبی‌نژاد با اشاره به توجه ویژه مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر به صنایع کوچک، اظهار داشت: صنایع کوچک محرک اقتصاد مقاومتی هستند و اولویت سازمان شرکت شهرک‌های صنعتی خدمت رسانی به صنعت، معدن و تجارت کشور است.

وی با بیان اینکه همه واحدهای صنفی کوچک و بزرگ در پیشرفت اقتصادی کشور سهیم هستند بیان کرد: در اوایل دولت فعالیت‌هایی در راستای کمک و تشویق تولیدکنندگان و سرمایه گذاران برای افزایش میزان تولید با عنوان طرح پیش تولید برنامه ریزی شد، در نیمه سال 94 و 95 این برنامه به طرح فعالیت‌های درحین تولید تغییر یافت. وی با اشاره به اینکه در نیمه دوم سال 95 به بخش تولید و بازاریابی ورود پیدا کردیم، تصریح کرد: در این راستا ما در عرصه‌های بالابردن کیفیت محصولات، بررسی شرایط بازار، فرهنگ موجود در بازار، میزان تقاضا و دیگر موارد تولیدکنندگان و سرمایه گذاران را یاری می‌کنیم.

طیبی‌نژاد با بیان اینکه در سال 95 در شهرک‌های صنعتی 177میلیارد تومن اعتبار توزیع شد، مطرح کرد: خیلی از صنایع در راستای ارائه طرح‌ها به بانک‌ها و استفاده از تسهیلات آن با مشکلات متعددی مواجه شدند.

وی خاطرنشان کرد: رونق و پیشرفت کشوربا همکاری تولیدکنندگان و سرمایه گذاران محقق می‌شود که خداروشکر با استقبال مطلوب سرمایه گذاران و امیدوار شدن تولیدکنندگان توانسته‌ایم تا حدودی از حالت رکود خارج شویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها