فرمانده انتظامی استان از تک یگان‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس به انبار سلاح و مهمات گروهک جیش‌الظلم در منطقه «کوه سفید» شهرستان سراوان و کشف ده‌ها قبضه سلاح‌های سبک و نیمه‌سنگین از تروریست‌ها خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۹۴۶۳

به گزارش جام‌جم، سردار حسین رحیمی در بیان جزئیات دقیق این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی و کنترل نامحسوس تخصصی، از فعالیت عناصر گروهک جیش‌الظلم برای انجام اقدامات ضدامنیتی در منطقه باخبر شدند و تحقیقات تخصصی خود را برای پیگیری موضوع در ابعاد مختلف آغاز کردند. فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: پس از چند هفته تلاش‌های شبانه روزی اطلاعاتی و فنی تیم‌های تخصصی پلیس، ماموران موفق به شناسایی محل دپوی سلاح و مهمات گروهک جیش‌الظلم در ارتفاعات صعب العبور منطقه کوه سفید شهرستان سراوان شدند. این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس، پس از تحت‌نظر قرار دادن منطقه دپوی تجهیزات نظامی متعلق به گروهک جیش الظلم، در پاکسازی منطقه، انواع سلاح‌های سبک و نیمه‌سنگین شامل 35 قبضه سلاح کلاش، یک قبضه راکت‌انداز spg9 و سه راکت مربوط را به همراه یک قبضه توپ ضد هوایی را که در ارتفاع 1800 متری به منظور هدف قرار دادن بالگرد و سایر اهداف هوایی آماده به‌کار و استتار شده بود به همراه مقادیر معتنابهی مهمات کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: کسانی که بخواهند به امنیت پایدار استان خدشه وارد کنند با اشراف اطلاعاتی تیم‌های تخصصی پلیس، در هیچ نقطه‌ای از این استان پهناور احساس آرامش نخواهند کرد و نیروی انتظامی با قدرت و شدت با آنها‌ برخورد خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها