سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین

حامیان تروریسم صدای سیلی بر گوش داعش را شنیدند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس عملیات موشکی سپاه پاسداران علیه مواضع داعش را سیلی مستقیم به گوش تروریست‌ها خواند و گفت: اصابت موفقیت آمیز موشکهای سپاه نشان داد جمهوری اسلامی ایران به هر گونه اقدام ضد امنیتی علیه خود با قاطعیت پاسخ خواهد داد.
کد خبر: ۱۰۴۳۳۷۴
حامیان تروریسم صدای سیلی بر گوش داعش را شنیدند

سیدحسین نقوی حسینی در گفت و گو با جام جم آنلاین در خصوص عملیات موشکی ضد تروریسم سپاه در خاک سوریه تصریح کرد: سیلی که از داخل مرزهای کشورمان به گوش تروریستهای تکفیری نواخته شد ، قطعا صدای آن هم به گوش سردمداران و پشتیبانان تروریسم رسید.

وی در ادامه به ابعاد این عملیات پرداخت و گفت: حمله موشکی اخیر که منجر به انهدام انبار تسلیحاتی تروریستها در منطقه دیرالزور سوریه شد، نشان داد جمهوری اسلامی ایران برای تامین امنیت خود با هیچ کس تعارف ندارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خانه ملت حمله موشکی سپاه به اهداف تکفیریها را اقتدار همه جانبه و صلابت جمهوری اسلامی در حراست از تمامیت ارضی کشور بشمار آرود و گفت: پیام ما بر همگان بویژه قدرتهایی که عادت به تهدید ما دارند این است که جمهوری اسلامی در عمق استراتژی خود هر تهدیدی را در نطفه خفه کرده و بر سر اصول و مسایل امنیتی خود با قاطعیت ایستادگی خواهد کرد.

نقوی حسینی اقدام سپاه علیه تروریستهای تکفیری صهیونیستی را اولین سیلی مستقیم به جبهه تروریست ها خواند و افزود: ما پیش از این در جنگ با تروریسم حمایت های مستشاری به کشورهای منطقه ارایه می دادیم و تا کنون اقدام مستقیم نظامی در چنین سطحی انجام نداده بودیم، بنابراین این اقدام بیانگر آن است ما هیچ اقدامی علیه خود را بی پاسخ نمی گذاریم و واکنش ما تند و پشیمان کننده خواهد بود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن اطمینان خاطر دادن به همسایگان در منطقه خاطر نشان کرد: قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران در خدمت امنیت منطقه بوده و در مجموع توان نظامی ما بازدارنده است و تهدیدی برای هیچ کشوری نخواهد بود.

نقوی حسینی افزود: چنانکه تهدیدی علیه کشورهای منطقه باشد، تهران اجازه نمی دهد برخی دول مرتجع منطقه و ماجراجویان فرامنطقه ای با حمایت و هدایت عده ای تروریست و مزدور، امنیت منطقه را بر هم زده و بیش از این خاورمیانه را بحران زده کنند. از این جهت هر نقطه ای از منطقه چنانچه به کانون بحران آفرینی و تهدید تبدیل شود، جمهوری اسلامی با قاطعیت پاسخ آن تهدید را خواهد داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها