سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین

حامیان تروریسم صدای سیلی بر گوش داعش را شنیدند

موشک های ایران بر سر تکفیری های وهابی آوار شد

زمان بزن و در رویی تمام شده

موشک های میان برد جمهوری اسلامی ایران بر سر تروریست های تکفیری وهابی فرود آمد تا اقتدار بی نظیر کشورمان را به دوست و دشمن نشان دهد.
کد خبر: ۱۰۴۳۳۱۳
زمان بزن و در رویی تمام شده

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، شب گذشته چند فروند موشک میانبرد نیروی هوا فضای سپاه پاسدارن با غرشی سهمگین بر سر تروریست های تکفیری وهابی در دیرالزور سوریه فرود آمد و مقر فرماندهی و تجهیزات مستقر در آن را ویران کرد و صدها نفر از مزدوران تروریست را به هلاکت رساند.

واکنش نیروهای مسلح کشورمان زمانی انجام شد که چند تیم تروریستی در تهران اقدام به عملیات ترور در مجلس شورای اسلامی و مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی کردند و چند تن از هموطنانمان را به شهادت رساندند.

پس از آن بود که همگان در انتظار چگونگی پاسخ ایران به اقدام تروریست های تکفیری وهابی بودند، فرماندهان نیروهای مسلح از انتقام خبر داده بودند و همین اعلام، انتظاری سخت را برای تکفیری های وهابی رقم زده بود.

شب گذشته با شلیک 6 فروند موشک میان برد، نقطه زن و ویران کننده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتقام خون شهدای اقدام تروریستی تکفیری های وهابی را گرفت.

منابع خبری و نظامی خارجی چنین واکنشی را از سوی ایران انتظار نداشتند، اما پاسخ موشکی ایران به ترقه بازی های تروریست ها پیام های بسیاری در خود دارد.

عملیات موشکی سپاه پاسداران زمانی انجام شد که جمعی از خانواده های شهدای مدافع حرم و شهدای مرزبانی با فرمانده کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای دیدار کردند.

ایشان در این دیدار قاطعانه فرمودند؛همه باید بدانند جمهوری اسلامی با اقتدار کامل ایستاده است.»

همزمانی این دیدار و واکنش قدرتمند ایران در پاسخ به تکفیری های وهابی عمق پیام اقدام موشکی ایران را بیشتر جلوه می دهد.

نخستین پیامی که تروریستها باید آن را تاکنون دریافت کرده باشند این است که اگر از این پس در خاک جمهوری اسلامی ایران و در هر نقطه ای از آن دست از پا خطا کنند با موشک باران سنگین روبرو خواهند شد.

اکنون موج انفجار موشک های سهمگین ایران، سران گروه های تروریستی در منطقه را گیج کرده است، هر گاه از وضعیت موج انفجار موشک ها بیرون آمدند بهتر می توانند به اطراف خود بنگرند.

اما مهمترین پیامی که واکنش موشکی ایران دارد، به آنهایی است که سعی داشته و دارند تا توان موشکی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرند.

اکنون که موشک های ایران بر سر تروریست های تکفیری وهابی آوار شده همه مردم ایران اسلامی از چنین واکنشی شادمان و خرسند هستند، شیرینی چنین اقدامی اکنون در کام همه ایرانیان است، اما آنهایی که به تضعیف جایگاه نیروهای مسلح کشورمان و محدود ساختن توان موشکی آنها فکر میکنند، باید این خیال را از ذهن خود بیرون کنند.

لزوم و نیاز اساسی، داشتن یگان های موشکی برای ارتش و سپاه پاسداران با عملیاتی که انجام شد، بیشتر از هر زمانی اثبات گردید. توان موشکی برای ایران اسلامی یک عامل مهم و راهبردی بازدارنده است که به هیچ وجه قابل مذاکره و توافق نیست و معامله ای هم بر سر آن انجام نخواهد شد.

پیام بعدی پاسخ موشکی ایران به تروریست های وهابی، به حامیان منطقه ای آنها است. تاکنون در بحران منطقه روسیه و آمریکا اقدام به شلیک موشک کرده اند.

روسیه در چندین نوبت به مواضع گروه های تروریستی حمله موشکی کرده و تلفات زیادی بر آنها وارد ساخته، اما آمریکا به پایگاه ها و مواضع ارتش سوریه حمله کرده که در حال نبرد با تروریست های تکفیری هستند، دومین کشوری که با موشکهای میانبرد خود مواضع تروریست ها را هدف قرار داده جمهوری اسلامی ایران است.

چنین اقدامی نشان اقتدار، قدرت و توان تصمیم گیری بجا و واکنشی انقلابی است. حامیان منطقه ای تروریست ها که اخبار مربوط به شلیک موشک های ویران کننده ایرانی را شنیده اند در شوک به سر می برند، اکنون آنها هم گوش به زنگ شده اند که اگر خود مستقیم دست از پا خطا کنند و کوچکترین صدمه ای به ایران وارد سازند، موشک های ایران برای موزه و کلکسیون نیست، بلکه همه آنها آماده پاسخ به تعرض و تهدیداتی است که از سوی آنها علیه ایران اقدام شود.

نخستین رژیمی که پیام قاطع پاسخ موشکی ایران به گروه های تروریستی تکفیری وهابی را دریافت کرده است، رژیم جعلی اسرائیل است، این رژیم بارها با جنگنده بمب افکن های خود به سوریه حمله کرده و از گروه های تروریستی حمایت نموده است.

موشک های میان برد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به آسانی و با دقت هر چه بیشتر به اهداف مورد نظر اصابت کرده و تلفات سنگینی هم برجا گذاشته است، اکنون سران رژیم اسرائیل باید بار دیگر سخن فرمانده کل قوا را به یاد بیاورند که اگر آن رژیم دست از پا خطا کند تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد.

ایشان در دیدارهای گوناگون بر این نکته هم تأکید داشتند که زمان بزن و در رویی پایان یافته است.

پاسخ موشکی نیروی هوا فضای سپاه پاسداران بر سخن حضرت آیت الله خامنه ای صحه گذاشت و اثابت کرد که دیگر زمان بزن و در رویی نیست.

اکنون با اقدام بی سابقه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران یک روحیه تازه و جان افزا در فضای کشور پراکنده شده و حساب کار دست دشمنان آمده است. سیلی سنگین را تکفیری های وهابی خوردند تا حامیان آنها حساب کار خود را کرده باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها