مدیران شهرداری و آب و فاضلاب شهر اهواز در پی مرگ کودک سه ساله در کانال فاضلاب به دادسرا احضار شدند.
کد خبر: ۱۰۴۲۶۶۰

حسینی پویا، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان در این‌باره به خبرگزاری میزان گفت: مدیران شهرداری و آب و فاضلاب شهر اهواز در پی مرگ کودک سه ساله بر اثر سقوط در کانال فاضلاب و چاله یکی از خیابان‌های کوی علوی به دادسرا احضار شدند. در این باره پرونده‌ای تشکیل شده و به طور فوق‌العاده به آن رسیدگی می‌شود. به محض مشخص شدن مقصر حادثه با خاطیان برخورد قاطع می‌شود.

وی افزود: با توجه به این‌که شهرداری و اداره آبفای اهواز هریک دیگری را مقصر می‌دانند، قرار ارجاع به کارشناسی صادر شده تا مقصر حادثه مشخص شود.

پنجشنبه هفته گذشته کودک سه ساله درون کانال آب و فاضلاب یکی از خیابان‌های کوی علوی اهواز سقوط کرد و درنهایت جمعه شب جسد او در ورودی دهانه فاضلاب به رودخانه کارون زیر پل فولاد پیدا شد.

علی ساری، نماینده اهواز نیز در این‌باره به تسنیم گفت: سوءمدیریت در دو حوزه شهرداری و آبفای اهواز در حال رصد و پیگیری است؛ چراکه هر دو دستگاه در وقوع حادثه سقوط و مرگ کودک سه ساله دخیل هستند.

کانال فاضلابی که کودک سه ساله در آن سقوط کرده و منجر به مرگ وی شده در مالکیت شهرداری است، اما بهره‌بردار کانال اداره آب و فاضلاب است.

غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان در پی سانحه دلخراش جان باختن کودک اهوازی در کانال فاضلاب دستور داد کمیته پیگیری ویژه برای بررسی ابعاد حادثه و برخورد با مقصران تشکیل شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها