دانشجویان شهید چمران اهواز در انتظار حل مسائل خوابگاهی

مشاور وزیر علوم و رئیس صندوق رفاه وزارت علوم گفت: معاون صندوق رفاه برای پیگیری و حل مشکل خوابگاه دخترانه دانشگاه چمران به اهواز اعزام شد.
کد خبر: ۱۰۴۲۶۴۴

در پایان هفته گذشته دانشجویان دختر ساکن در خوابگاه حضرت معصومه دانشگاه شهید چمران اهواز به دلیل گرمای زیاد و نبود امکانات لازم سرمایشی به این روند اعتراض داشتند و در محوطه خوابگاه تجمع کردند.

ذوالفقار یزدان‌مهر در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیما افزود: با وجود وضعیت نامناسب و نداشتن سیستم سرمایشی در خوابگاه دخترانه دانشگاه شهید چمران، معاون صندوق رفاه به اهواز اعزام شد و نتایج بررسی و پیگیری‌ها بزودی اعلام می‌شود.

وی با اشاره به این‌که مسئولان این دانشگاه باید تدبیری درست اتخاذ می‌کردند، اظهار کرد: پارسال بازدیدی از خوابگاه حضرت معصومه اهواز داشتم که دانشجویان با مشکل تصفیه آب مواجه بودند و همان‌جا بودجه یک میلیون و400 هزار تومانی برای حل این مشکل و کمبود تجهیزات ارائه و مشکل برطرف شد.

یزدان‌مهر با اشاره به نامه صدیقی، معاون وزیر علوم به دانشگاه‌ها مبنی بر لزوم پیگیری و حل مشکلات رفاهی قبل از ماه رمضان افزود: با صحبتی که با رئیس دانشگاه چمران داشتم، مقرر شد بعد از امتحانات و پایان ترم یک راهکار اساسی برای حل مشکل اجرا شود.

اسکان دانشجویان در فضای جدید

درهمین حال رئیس دانشگاه شهید چمران گفت: برای رفاه حال دانشجویان دختر خوابگاهی این دانشگاه سه مکان جدید اسکان در نظر گرفته شده است.

غلامحسین خواجه در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: سه مکان مختلف در شرکت ملی نفتخیز و خوابگاه‌های دانشگاه برای دانشجویان دختر خوابگاهی در نظر گرفته شده است تا مشکل گرما برطرف شود.

وی افزود: برنامه داشتیم بعد از اتمام ترم جاری تعمیرات اساسی در خوابگاه‌های این دانشگاه ازجمله خوابگاه دختران را آغاز کنیم که تعمیر و بازسازی سیستم تهویه مرکزی از اولویت‌های بازسازی است.

رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز اظهار کرد: پیش‌بینی نمی‌کردیم که این میزان دمای هوا در شهر اهواز افزایش یابد و دستگاه‌ها قدرت و کارآیی لازم را از دست دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها