به گزارش جام جم استان مرکزی ، در ماه مبارک رمضان ،دوچرخه سواران اراکی با شعار بهینه سازی مصرف انرژی برق و گرامیداشت یاد و خاطر شهدای مدافع حرم از پارک امیرکبیر تا پارک ملت شهرستان اراک را رکاب زدند.
کد خبر: ۱۰۳۹۴۴۷

براساس این گزارش، بیش از 160نفر از کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی وشهروندان اراکی با پیام صرفه جویی در مصرف انرژی، جلوگیری از هدر رفت منابع و صیانت ازمحیط زیست در همایش دوچرخه سواری عمومی شرکت کردند.

"مهندس محمد اله‌داد" مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی درحاشیه برگزاری این همایش گفت :رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجرای بند یک اصل 110 قانون اساسی، در نامه‌ای به روسای قوا، سیاستهای کلی محیط زیست را ابلاغ کردند.وی افزود: در حال حاضر روزانه 50نفر از کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با دوچرخه به محل کار خود ترددمی کنند.

مهندس اله‌داد بابیان اینکه همایش دوچرخه سواری عمومی چندمین بار است که به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: کوهپیمایی خانوادگی هرماهه و هرهفته توسط معاونت های زیرمجموعه شرکت صورت می پذیرد.مهندس اله‌داد افزود: این حرکت ورزشی نقش بسیار موثری در زمینه فرهنگ سازی برای مصرف بهینه و توجه بیشتر مردم به حفظ سلامتی خود دارد.

در پایان این همایش که با استقبال خوب دوچرخه سواران و در مقاطع سنی مختلف همراه بود از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی هدایایی اعم از دوچرخه،کوله پشتی و لامپ کم مصرف به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها