لاریجانی:

لاریجانی: پشتیبانی جدی از انتخابات وزن جمهوری اسلامی ایران را در منطقه بالاتر می‌برد

رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در مسجد جامع حضرت ابوالفضل (ع) قم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کرد.
کد خبر: ۱۰۳۲۲۷۱
لاریجانی: پشتیبانی جدی از انتخابات وزن جمهوری اسلامی ایران را در منطقه بالاتر می‌برد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خانه ملت، دکتر علی لاریجانی که به استان قم سفر کرده است صبح امروز (جمعه 29 اردیبهشت ماه) با حضور در مسجد جامع حضرت ابوالفضل (ع) خیابان امامزاده ابراهیم (ع) قم رأی خود را به صندوق انداخت و در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا شرکت کرد.

علی لاریجانی پس از انداختن رأی خود در صندوق در جمع خبرنگاران گفت: حضور یکپارچه ملت ایران اسلامی را در انتخابات و تعیین سرنوشت خود تبریک می گویم.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتخابات همیشه برای کشوری که مردم سالاری دینی در آن رکن است، مهم است.

وی افزود: مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر خود فرمودند نقش ایران در منطقه تا حد زیادی منوط به مسئله انتخابات است و وقتی حضور مردم در سرنوشت خود به طور جدی و چشمگیر باشد امنیت برای کشور ایجاد می کند مخصوصا در شرایطی که در حال حاضر منطقه در آن قرار دارد که این یک مقدار وضع انتخابات را متفاوت می کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: آشفتگی‌های امنیتی در منطقه ما وجود دارد و تقریبا همه کشورها درگیر آن هستند بنابراین انتخاباتی که با حضور چشمگیر مردم برگزار شود امنیت ساز است یعنی به خودی خود، دشمنان را دفع می‌کند.

وی افزود: علاوه بر اینکه حضور چشمگیر مردم در انتخابات دشمنان را دفع می‌کند، این موضوع در بهبود و پیشرفت کشور موثر است.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره مجلس در چند حوزه انتخابیه هر کدام به نوبه خود تأثیرگذار است، به هر حال هر منطقه‌ای که نماینده‌ای از آن در مجلس است باعث می شود آن نماینده از خواسته‌های مردم آنجا دفاع کند.

رئیس نهاد قانونگذاری افزود: انتخابات شوراها باعث می شود که امور شهری در حد خوبی پیشرفت کند و انتخابات ریاست جمهوری نیز مهمتر است به دلیل اینکه بالاترین مقام قوه مجریه انتخاب می شود که در پیشرفت و ساماندهی کشور نقش دارد.

لاریجانی افزود: پشتیبانی جدی از انتخابات باعث می شود وزن جمهوری اسلامی ایران در منطقه بالاتر باشد، همچنین دشمنان را طرد می کند و جایگاه ایران را بالاتر می برد بنابراین امیدوارم امروز انتخابات باشکوهی با حضور همه مردم، زنان، جوانان و مخصوصا رأی اولی ها که شرکت در انتخابات نیز برایشان یک امتیاز است، دستاورد خوبی برای مردم داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها