می‌گفت می‌خواهد دستی بر سر و روی آشپزخانه‌اش بکشد و آن را زیباتر از قبل کند. همه تصور می‌کردند احتمالا پول زیادی به دستش رسیده و قصد دارد پرده‌های جدید بزند و کابینت‌ها را عوض کند، اما دفعه بعد که آشپزخانه او را دیدند متوجه شدند قضیه چیز دیگری است.
کد خبر: ۱۰۳۲۱۷۲
آشپزخانه ؛ زیباتر از همیشه!

او با سلیقه و حوصله هنرآفرینی کرده و طرح و چیدمان آشپزخانه را تغییرداده بود. آشپزخانه آن‌قدر زیبا شده بود که هرکس آن را می‌دید هوس می‌کرد مانند او کمی وقت بگذارد و با صرف حداقل هزینه و حداکثر حوصله زیبایی را مهمان منزل خود کند.

اگر شما هم دوست دارید آشپزخانه‌ای زیباتر از قبل داشته باشید به پیشنهاداتی که در اینجا به شما ارائه می‌کنیم توجه کنید. با کمی تلاش می‌توانید ظاهری جالب به قلب خانه خود بدهید.

چند ردیف شیشه: معمولا خانم‌ها حبوبات، چای، ادویه و سایر مواد را داخل کابینت‌ها قرارمی دهند، اما چیدن آنها در طبقاتی مانند این تصویر می‌تواند گزینه‌ای جالب‌تر باشد. از تخته‌های باقی مانده از وسایل چوبی قدیمی چندطبقه ساده درست کنید و آنها را به صورت ردیفی در گوشه‌ای از آشپزخانه‌تان بزنید. سپس با رعایت تناسب رنگ حبوبات، ادویه‌جات و سایر مواد را قرار دهید. نخود نارنجی، ماش سبز، عدس قهوه‌ای، لوبیای قرمز، ادویه‌های رنگارنگ و حتی پاستیل‌های رنگی همگی در کنار یکدیگر رقص قشنگی از رنگ‌های مختلف تشکیل می‌دهند و آشپزخانه منزل شما را زیبا می‌کنند.

یخچال با طرحی جدید: از یخچال قدیمی‌تان خسته شده‌اید؟ مساله‌ای نیست، راه‌حل دارد. راهکار آن یک قیچی، کمی کاغذرنگی و چسب است. می‌توانید طرح‌های مختلف بر آن پیاده کنید. طرح درخت، گل، پرنده، کودک یا هرچیز دیگر که دوست دارید. حتی می‌توانید دایره‌های رنگی درست کنید و یخچال ساده سفیدرنگتان را خال خالی کنید.

گل و گیاه: اگر اهل پرورش گیاه هستید در آشپزخانه هم دستی بر آن داشته باشید. شیشه‌های خالی کشک و سس بهترین چیز برای تبدیل شدن به گلدان است. در آنها هرنوع برگ یا گل که دوست دارید پرورش دهید و شیشه‌ها را داخل آشپزخانه بگذارید. می‌توانید آنها را کنار پنجره بگذارید تا نور ببیند یا روی دیواری که نور بر آن می‌تابد آویزان کنید.

قاشق چوبی با دسته رنگی: رنگ کردن دسته قاشق چوبی ساده‌ترین کار است، اما به آن ظاهری کاملا متفاوت و بسیار جالب می‌بخشد. یک روز تمام قاشق چوبی‌هایتان را جمع کنید و دسته هریک را به رنگی متفاوت از دیگری درآورید. هرکس ببیند خوشش می‌آید و از سلیقه شما تعریف خواهد کرد.

لیلا رعیت - روزنامه‌نگار

ضمیمه چمدان جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها