اسیران فلسطینی برای بیست و نهمین روز پیاپی اعتصاب غذا را برای اعتراض به اقدامات رژیم صهیونیستی علیه خود و درخواست بهبود شرایطشان در زندان‌ها، ادامه می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۳۰۹۶۸
اسیران فلسطینی خون بالا می‌آورند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از العالم،در حالی که اعتصاب غذای اسیران فلسطینی وارد بیست و نهمین روز شده است، لجبازی رژیم صهیونیستی که حاضر نیست درخواست های اسیران را برای بهبود شرایطشان بپذیرد، سبب شده است که وضعیت جسمی بعضی از آنان رو به وخامت رود.

کمیتۀ ملی حمایت از اعتصاب غذای اسیران فلسطینی اعلام کرد که آنان در زندان «نفحه» به علت ضعف جسمی پیاپی بی هوش می شوند. نمایندۀ این کمیته که با دو تن از اسیران به نام های محمد الغول و یحیی ابراهیم دیدار کرده است دربارۀ وضعیت آنان گفت که اوضاع جسمی اسران فلسطینی به شرایط ناگواری رسیده است، به گونه که برخی از آنان خون استفراغ می کنند. گذشته از این، مسئولان زندان عامدانه آن ها را به جایی که بیمارستان صحرایی می نامد منتقل می کند و هیچ خدمات درمانی به آنان ارائه نمی دهد.

در همین حال، کمیتۀ ملی حمایت از اعتصاب غذای اسیران فلسطینی با صدور بیانیه ای درخواست کرد که همۀ روزهای پیش رو، روزهای مبارزه با اشغالگران به حساب آید. این کمیته همچنین، درخواست کرد که تعطیلی مراکز تجاری (اعتصاب تجاری) از پیش تعیین شده ای که قرار است امروز برگزار شود با قدرت صورت گیرد و برنامه هایی که برای بزرگداشت روز نکبت در نظر گرفته شده است به درگیری با نظامیان صهیونیست تبدیل شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها