تاج: در حال بررسی خواسته‌های کی‌روش هستیم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت که کارهای عقد قرارداد با شرکت آدیداس در حال نهایی شدن است و قرار نیست فدراسیون فوتبال بابت همکاری با این شرکت به آنها پول بدهد.
کد خبر: ۱۰۲۶۱۲۸

مهدی تاج که با تسنیم صحبت می‌کرد ادامه داد: قرارداد تنظیم و نهایی شده و مشکلی در این باره وجود ندارد. آنچه به نگارش درآمده 56 صفحه می‌شود. روز گذشته نیز جلسه‌ای در فدراسیون فوتبال در این باره برگزار شد و کارها در حال صورت گرفتن است.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا طبق گفته فغان‌پور، وکیل حقوقی فدراسیون فوتبال قرار است فقط تیم بزرگسالان از برند آدیداس استفاده کند و سایر تیم‌ها جیووا بپوشند، اظهار کرد: نه، این‌گونه نیست و تمام تیم‌ها از آدیداس استفاده خواهند کرد.

تاج در پاسخ به این سوال که‌ آیا قرار است، آدیداس اسپانسر تیم ملی شود، یا پیراهن‌ها از این شرکت خریداری شود، گفت: بحث خریدن وجود ندارد و آدیداس اسپانسر ما می‌شود، تیمی که به جام جهانی می‌رود اسپانسر خواهد داشت و نباید پیراهنی بخرد.

تاج همچنین درباره جریمه فدراسیون فوتبال به دلیل اتفاقات رخ داده در دیدار ایران و چین گفت: تاکنون فدراسیون فوتبال 600 میلیون تومان بابت رفتار تماشاگران متحمل جریمه شده و به دلیل اتفاقات بازی با چین نیز تذکر گرفته‌ایم. ادامه این روند از سوی تماشاگران عواقب بدی خواهد داشت و از این پس با هماهنگی نهادهای مختلف تدابیر سخت‌تری در نظر می‌گیریم تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

تاج درباره سرنوشت دستیاران ایرانی کی‌روش و این‌که این مربی از فدراسیون فوتبال درخواست حضور آنالیزور پرتغالی کرده است، عنوان کرد: هر روز با کی‌روش به صورت مرتب جلسه دارم و همه چیز در فضایی مناسب و دوستانه در حال حل شدن است. دیگر خبری از جنجال نیست و طبیعی است کی‌روش انتظاراتی دارد که فدراسیون باید آنها را برآورده کند.

وی در پاسخ به این سوال که حضور آنالیزور پرتغالی در تیم ملی قطعی است، گفت: این موضوع و همچنین مربیان ایرانی جزو مواردی است که باید در این باره با کی‌روش صحبت کنیم و در حال صحبت کردن هستیم. همه چیز در آرامش پیش می‌رود و می‌توانم بگویم حال تیم‌های ملی زیر نظر فدراسیون فوتبال خوب است.

تیم ملی در اتریش اردو می‌زند

برنامه اردوی اروپایی تیم ملی فوتبال ایران برای آماده‌سازی دیدار مقابل ازبکستان مشخص شد.

تیم ملی فوتبال ایران در حالی در چارچوب مقدماتی جام جهانی 22 خردادماه در تهران به مصاف تیم ملی ازبکستان می‌رود که برنامه آماده‌سازی شاگردان کی‌روش از قبل از این دیدار آغاز شده و شاگردان کارلوس کی‌روش برای برپایی اردویی تدارکاتی 5 خرداد راهی کشور اتریش خواهند شد.

در ادامه تیم ملی فوتبال ایران 14خرداد ماه در ورزشگاه پودگوریسای مونته‌نگرو به مصاف تیم ملی این کشور خواهد رفت. ملی‌پوشان 15 خرداد راهی اردوی تدارکاتی دوبی امارات خواهند شد تا تمرینات خود را در این کشور پیگیری کنند.

تیم ملی ایران صدرنشین گروه اول مقدماتی جام جهانی است و در یک قدمی صعود به این رقابت‌ها قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها