چهارمین جشنواره «برند محبوب»در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۲۱۵۵۰

شیوه فعالیت این جشنواره این گونه بود که از چندی پیش، برندها در 147 گروه کالایی تقسیم‌بندی شدند و درباره محبوبیت آنها از یک میلیون و 280 هزار نفر نظرسنجی شد و در نهایت 33 برند محبوب معرفی شدند.

به گزارش ایرنا، مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در این گردهمایی در تشریح اهمیت برند در بازارهای جهانی، به بخش محصولات پتروشیمی اشاره کرد و گفت: همه محصولات پتروشیمی کشور تا سال‌ها با برند بازرگانی پتروشیمی در بازارهای بین‌المللی عرضه می‌شد و جایگاه ویژه‌ای برای خود باز کرده بود، اما با خصوصی شدن این شرکت و حضور شرکت‌های پتروشیمی دیگر در بازارهای بین‌المللی، آن برند از بین رفت.

موید حسینی‌صدر توضیح داد: با خصوصی شدن شرکت بازرگانی پتروشیمی، شرایطی پیش آمد که مجموعه‌های پتروشیمی به طور جداگانه محصولات خود را در بازارهای بین‌المللی عرضه کردند و حتی برای رقابت با یکدیگر، قیمت‌های خود را شکستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها