در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
شیوه فعالیت این جشنواره این گونه بود که از چندی پیش، برندها در 147 گروه کالایی تقسیمبندی شدند و درباره محبوبیت آنها از یک میلیون و 280 هزار نفر نظرسنجی شد و در نهایت 33 برند محبوب معرفی شدند.
به گزارش ایرنا، مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در این گردهمایی در تشریح اهمیت برند در بازارهای جهانی، به بخش محصولات پتروشیمی اشاره کرد و گفت: همه محصولات پتروشیمی کشور تا سالها با برند بازرگانی پتروشیمی در بازارهای بینالمللی عرضه میشد و جایگاه ویژهای برای خود باز کرده بود، اما با خصوصی شدن این شرکت و حضور شرکتهای پتروشیمی دیگر در بازارهای بینالمللی، آن برند از بین رفت.
موید حسینیصدر توضیح داد: با خصوصی شدن شرکت بازرگانی پتروشیمی، شرایطی پیش آمد که مجموعههای پتروشیمی به طور جداگانه محصولات خود را در بازارهای بینالمللی عرضه کردند و حتی برای رقابت با یکدیگر، قیمتهای خود را شکستند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به ایران مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
رییس مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت در گفتگو با جام جم آنلاین:
گفتوگوی «جامجم» با سیده عذرا موسوی، نویسنده کتاب «فصل توتهای سفید»
یک نماینده مجلس:
علی برکه از رهبران حماس در گفتوگو با «جامجم»: