درددل رضای آقای گل پس از خداحافظی از دنیای فوتبال

عنایتی: اجازه ندادند، با پیراهن استقلال از فوتبال کنار بروم

رضا عنایتی و خداحافظی از دنیای فوتبال؛‌ البته همین دو سه تا بازی باقیمانده را هم برای صبا به میدان می‌رود و سپس خداحافظ فوتبال. خیلی از دوستان نزدیک عنایتی به شوخی می‌گویند، او باز هم برمی‌گردد، اما به نظر این بار تصمیم او جدی است و بازگشتی در کار نیست. به بهانه این خداحافظی با آقای گل استقلالی‌ها تماس گرفتیم تا او درباره این دل کندن از فوتبال توضیح بدهد.
کد خبر: ۱۰۲۰۰۱۸

قرار بود با پیراهن استقلال خداحافظی کنید، اما انگار این اتفاق نیفتاد.

در زندگی خیلی چیزها دست شما نیست. همان زمان که پرویز مظلومی سرمربی استقلال بود، تصمیم داشتم از فوتبال کنار بروم اما نشد. من را نخواستند و از تیم رفتم.

از کسی ناراحتی؟

از هیچ‌کس. نمی‌دانم چرا همه این را از من می‌پرسند، اما واقعا از کسی ناراحت نیستم.

اما این‌طور به نظر نمی‌رسد.

بحث من ناراحتی نیست. من فقط گله می‌کنم. مگر من کم برای استقلال بازی کردم؟ 9 سال در این تیم بازی کردم، اما نوع برخوردها را ببینید. با برهانی و طالب‌لو و بقیه چه کار کردند؟ مگر یک بازیکن می‌تواند همیشه در اوج باشد؟ چرا وقتی افت می‌کنیم،‌ کسی سراغمان نمی‌آید؟ این فرهنگ در فوتبال ما جا نیفتاده است که قدر زحمات بازیکنی را بدانیم. افتخاری نبوده که من با پیراهن استقلال به دست نیاورده باشم، اما... باز هم می‌گویم آن فصل دوست داشتم با لباس استقلال خداحافظی کنم که نشد.

نشد یا بعضی‌ها نخواستند؟

اجازه بدهید از کسی اسمی نبرم. همان موقع که تصمیم گرفته بودم، از طرف مظلومی به من گفتند، در لیست مازاد هستی. تصمیم ایشان آن زمان این‌طور بود که بنده هم تمکین کردم و از استقلال جدا شدم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها