فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: اختلاف ملکی و عدم کنترل خشم در روستای سولان دلفارد منجر به قتل یک نفر و زخمی شدن فرد دیگر شد.
کد خبر: ۱۰۱۴۵۲۴
اختلاف ملکی منجر به قتل شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ٬سرهنگ ماشاءالله ملایی اظهار داشت: در پی تماس تلفنی به پلیس 110 شهرستان جیرفت گزارش یک نزاع منجر به قتل اعلام شد و بلافاصله ماموران به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: ماموران با ورود به صحنه جرم 2 نفر که قصد فرار داشتند را دستگیر کردند و یکی از این افراد قاتل و دیگری ضارب بود که به مقامات قضایی تحویل داده شدند.

وی بیان کرد: پس از بررسی حادثه مشخص شد در پی اختلافات ملکی چهار نفر در روستای سولان دلفارد با هم درگیر می شوند که در این درگیری یک نفر با ضربه چاقو زخمی شده و یک نفر هم به قتل می رسد.

فرمانده انتظامی جیرفت گفت: فرد مجروح بلافاصله به بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت برای مداوا اعزام شد و با وجود جراحت چاقو، سالم است.

وی افزود: دو نفر در این درگیری به وسیله ماموران انتظامی شهرستان جیرفت دستگیر شدند که یک نفر قاتل و دیگری ضاربی است که منجر به جرح شده است.

سرهنگ ملایی خاطرنشان کرد: این دومین نزاع منجر به فوت طی چند روز گذشته بوده که در بررسی های انجام شده علت این قتل ها عدم کنترل خشم و عصبانیت لحظه ای بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۲
۰
۰
حالا نه اون زمین كه كل روستاروناامن كردیدوارزش زندگی تباه گردید
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها