درگیری جمعی در فلکه دوم تهران پارس منجر به وقوع جنایت هولناکی توسط عرفان نوجوان شد.
کد خبر: ۱۰۱۴۸۵۸
درگیری بچه گانه منجر به قتل شد+عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رکنا، ظهر روز بیستم اسفندماه سال گذشته وقوع یک نزاع دسته جمعی در فلکه دوم تهران پارس به کلانتری 126 اعلام شد.

با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد دو جوان به نام های فرهاد، 17 ساله و علی، 16 ساله در یک درگیری دسته جمعی، توسط افراد ناشناس مجروح شدند.
با وجود انتقال فرهاد و علی به بیمارستان و انجام اقدامات درمانی، فرهاد به علت شدت جراحات وارده فوت کرد.
پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد در شعبه ششم دادسرای ناحیه 27 تهران تشکیل و به دستور بازپرس پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
در شرایطی که هیچ گونه اطلاعاتی در خصوص هویت افرادی که در نزاع و درگیری شرکت داشتند وجود نداشت، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی اطلاع پیدا کردند که دو نفر از دست فروشان به نام عرفان، 16 ساله و مهدی، 17 ساله از زمان درگیری جهت انجام دست فروشی به محل مراجعه نداشته اند.
با انجام اقدامات پلیسی این دو نوجوان به صورت کامل شناسایی و در ادامه محل سکونت هر دو نفرشان در خیابان استخر شناسایی شد؛ با شناسایی محل سکونت عرفان و مهدی، هر دو نفر آن ها در 30 اسفندماه دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.
عرفان و مهدی در مراحل اولیه تحقیقات منکر هرگونه مشارکت خود در درگیری منجر به قتل شدند، اما با توجه به مشهود بودن آثار درگیری بر روی بدن عرفان به ناچار لب به اعتراف گشوده و به مشارکت خود در گیری منجر به جنایت اعتراف کردند.


عرفان در اعترافاتش به کارآگاهان مدعی شد: یکی از دوستانم به نام حسن با من تماس گرفت و گفت که در محل بساط دست فروشی با چند نفر درگیر شده و از من کمک خواست. من نیز به همراه مهدی به فلکه دوم تهران پارس رفتم و در آنجا با چند نفر جوان که آن ها را نمی شناختیم درگیر شدیم؛ آن ها من و مهدی را کتک زدند و من نیز با چاقویی که همراه داشتم، دو نفر از آن ها را مجروح کرده و از محل متواری شدیم؛ بعد اطلاع پیدا کردیم که یک نفر از آن ها فوت کرده است.
با توجه به اعتراف صریح متهمان به مشارکت در نزاع و درگیری منجر به جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده برای هر دو متهم صادر اما با توجه سن کمتر از 18 سال، متهمان روانه کانون اصلاح و تربیت شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها