یک ماهیگیر فیلیپینی و همکارش یک قایق تفریحی سرگردان توفان زده به نام «سایو» در دریا یافته‌اند که با دکلی شکسته شناور بود. آنچه که این 2 مرد در داخل قایق دیدند،‌ چنان وحشتناک بود که شاید تا آخر عمر نتوانند آن صحنه را فراموش کنند.
کد خبر: ۱۰۱۱۵۸۸
کشتی اشباح پیدا شد+عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از میرور، اخیرا یک ماهیگیر فیلیپینی در نزدیکی یکی از جزایر محلی به یک قایق تفریحی شخصی سرگردان برخورده کرده است که وضعیت ظاهری بد آن از توفان زده بودنش حکایت داشت. پس از این‌که او و همکارش پا به عرشه قایق گذاشتند، متوجه شدند که قایق باید مدت زیادی در دریا سرگردان مانده باشد. آنها پس مدتی جستجو روی عرشه قایق تصمیم گرفتند که نگاهی به کابین پایین قایق بیاندازد. اما چیزی که آنجا دیدند دست کمی از یک کابوس وحشتناک نداشت.

آنها خود را روی یک قایق تفریحی 12 متری به نام «سایو» یافتند که در نزدیکی محل ماهیگیری هر روزه‌شان با دکلی شکسته شناور بود. مشاهدات 2 مرد در داخل قایق چنان وحشتناک بود که شاید تا آخر عمر نتوانند آن صحنه را فراموش کنند. داخل کابین که قسمتی را آب گرفته بود، مواد غذایی و آلبوم‌های عکس مربوط به همسر، خانواده و دوستان صاحب کشتی به چشم می‌خورد. آنها همچنین با منظره ترسناک جسد مومیایی شده کاپیتان نیز روبررو شدند. معلوم نشده که چگونه این جسد به شکل طبیعی مومیایی شده است.

پس از اطلاع پلیس از ماجرا، مشخص شد که جسد متعلق به کاپیتان 59 ساله قایق به نام «مانفرد فریتز باجورات» است. با آن که علت دقیق مرگ کاپیتان هنوز دقیقا مشخص نشده است اما پلیس حدس می‌زند که او باید در اثر سکته قلبی فوت کرده باشد.

به هر حال مرد ماهیگیر یابنده قایق، پس از این داستانی ترسناک برای گفتن دارد و شاید از این شب کابوس های وحشتناک نیز ببیند.

-

-

-

-

-

-

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها