بوش: از حمله به عراق و افغانستان پشیمان نیستم

رئیس‌جمهور اسبق آمریکا می‌گوید از دستورش برای حمله به عراق و افغانستان پشیمان نیست.
کد خبر: ۱۰۰۸۱۷۵
بوش: از حمله به عراق و افغانستان پشیمان نیستم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، جورج بوش، رئیس‌جمهور اسبق آمریکا با حضور در شبکه"NBC" ، در پاسخ به سوالی درباره سربازان زخمی عنوان کرد، گمان می‌کنم که در صدور دستور حمله به عراق و افغانستان اشتباه نکرده و تصمیم درستی گرفتم.

بوش در حال حاضر درتلاش است تا میزان مزایای سربازانی که در جنگ زخمی شدند را افزایش دهد.

وی با این حال طی روزهای اخیر به منظور تبلیغ تازه‌ترین اقدام خود مبنی بر برگزاری نمایشگاه "رنگ روغن" و به تصویر کشیدن سربازان آمریکایی در رسانه‌ها حضور می‌یابد.

بوش در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به این سربازان زخمی عنوان کرد، من از اینکه آن‌ها صدمه دیده‌اند متاسفم اما زمانی که من درباره ورود به افغانستان و عراق تصمیم گرفتم مجبور بودم مصمم باشم گرچه می‌دانستم این جنگ‌ها نتایج جبران‌ناپذیری خواهند داشت.

ارتش آمریکا در یک ماه پس از حملات یازده سپتامبر ۲۰۰۱ به جنگ افغانستان و تلاش برای بمباران مواضع طالبان در این کشور وارد شود. یک سال پس از جنگ افغانستان کنگره آمریکا با ورود نظامی به عراق نیز موافقت کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
محمدنبی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
۰
۰
اگرپشیمان میشد جای تعجب داشت این یانكیها حالا حالاها باید برند همان گاوشونو بچرانند.
محمد نبی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
۰
۰
من یك سطری رادیدم حیفم آمد این قسمت برای هم وطنا در همین روزنامه درضمیمه بود شاید نبینند دوباره اصل خبررو ببینند به راستی این آدم(بوش) سالمه. دیگه آدم قحطی بودتا خداوند بیاید با منفورترین آدمها وحی كنه به راستی دیونه شاخ ودم داره بعید نیست ایشون چند وقت دیگه بگه كه نماینده حضرت مسیحه توی دنیا.اصل خبر اینه : به گزارش ایسنا، نبیل شعث، یكی از اعضای هیات فلسطینی و وزیر امور خارجه وقت فلسطین گفت: بوش به ما گفت كه از جانب خداوند برای این ماموریت اعزام شده و خداوند به او گفته، جورج به جنگ برو و با تروریست‌ها در افغانستان بجنگ و من این كار را انجام دادم و سپس خداوند به من گفت كه جورج به عراق برو و به خودكامگی در این كشور پایان بده و من این كار را نیز انجام دادم!

نیازمندی ها