کارلوس کی‌روش برای دعوت از ملی‌پوشان پرسپولیس به تیم ملی از مهدی تاج خواسته که برانکو در رسانه‌ها بابت اینکه اعلام کرده بود؛ «بازیکنانش با اضافه وزن از اردوی تیم ملی برمی‌گردند.» عذرخواهی کند.
کد خبر: ۱۰۰۶۶۸۱
برانکو عذرخواهی می کند؟

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از روزنامه هفت صبح، تاج هم این موضوع را با طاهری مطرح کرد و قرار شد سرپرست باشگاه پرسپولیس در این زمینه پادرمیانی کند. طاهری شب قبل از بازی پرسپولیس و سپاهان با حضور در محل اردوی تیمش خواسته برانکو را به گوش کی‌روش رساند و سرمربی کروات به شدت از این موضوع دلخور شده و سرپرست باشگاهش را تهدید کرد که اگر در این زمینه طرف کی‌روش را گرفته و از جانب وی از او عذرخواهی کنند، او هم از سمتش در پرسپولیس استعفا خواهد داد.
طاهری که خیلی تلاش می‌کرد تا زمینه بازگشت ملی‌پوشان تیمش به تیم ملی را فراهم کند، برانکو را مجاب کرد تا قبل از سفر پرسپولیس به امارات طی بیانیه‌ای از تیم ملی حمایت کند. در واقع این کار هم با هماهنگی با برانکو از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس اجرا شد. به این شکل که سایت باشگاه پرسپولیس طی بیانیه‌ای از سوی برانکو، صعود تیم ملی به جام‌جهانی را آرزوی همه آنها و هدف اولشان دانست. هر چند که این بیانیه کی‌روش را راضی نکرد و او همچنان خواهان عذرخواهی برانکو در رسانه ها است.
بازیکنان پرسپولیس از این که در آستانه از دست دادن پیراهن تیم ملی هستند، سخت نگرانند. آنها ناراحتی خود در این زمینه را از طریق سید‌جلال به گوش برانکو رسانده‌اند و مرد کروات نیز به دنبال راهکاری برای حل این قضیه است. او خوب می‌داند اگر ملی‌پوشان تیمش از تیم ملی خط بخوردند از نظر روحی ضربه خورده و شاید این موضع منجر به از دست رفتن قهرمانی لیگ شود. با توجه به این قضیه ممکن است برانکو تصمیم بگیرد بعد از بازی تیمش با الوحده به شکلی محترمانه از سرمربی تیم ملی عذرخواهی کرده تا این ماجرای طولانی و عذاب آور را برای همیشه تمام کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
۰
۰
وظیفه اشه چون كوچكتر از اونه كه برای ب كیروش خط ونشان بكشه

نیازمندی ها