نمایشگاه‌های فروش بهاره با تخفیف ویژه شب عید در پارک ارم، حکیمیه، جنب ترمینال خاوران، مصلی امام خمینی(ره) و بوستان ولایت از 11 تا 20 اسفند ماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۶۳۱۳
نمایشگاه های فروش بهاره در 5 نقطه از شهر برپا می شود

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رادیو تهران، امید شنعه، مدیر عامل بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان تهران در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد با اعلام این خبر گفت: نمایشگاه های فروش بهاره در 5 نقطه از شهر تهران همه روزه از 11 تا 20 اسفند، ساعت 9 تا 21 پرپا خواهد شد. شهروندان می توانند با مراجعه به پارک ارم، حکیمیه، جنب ترمینال خاوران، مصلی امام خمینی (ره) و بوستان ولایت محصولات مناسب خودشان را از غرفه ها تهیه کنند.

وی خاطر نشان کرد: نمایشگاه ها در هر 5 نقطه با مسئولیت اتاق اصناف تهران برپا خواهد شد، با معرفی اصناف و اتحادیه ها افراد مراجعه و غرفه های خود را دریافت می کنند.

مدیر عامل بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان تهران با تاکید بر این که عرضه محصولات با قیمت های بسیار پایین تر از بازار عرضه می شود، افزود: مردم با مراجعه به این غرفه ها و خرید از این نمایشگاه ها می توانند با قیمت پایین تر از بازار محصولات شب عید و کالاهایی که مورد نیازشان است را تهیه کنند.

شنعه با اشاره به این که بیش از چهار هزار غرفه در این 5 نقطه برپا خواهد شد، یادآور شد: تمام مایحتاج عمومی مردم و وسایل تدارک دیده شده است و نمایشگاه ها از ساعت 9 صبح تا 21 شب حتی در ایام تعطیل برپاست.

گفتنی است؛ نمایشگاه جنوب شرق تهران امسال در فرهنگسرای خاوران برگزار نمی شود و در زمین جنب ترمینال خاوران برگزار خواهد شد، تدارک پارکینگ و امکانات رفاهی برای شهروندان دیده شده است. از مردم شهرستان تهران بویژه مردم جنوب شهرق تهران تشکر می کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها