به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه یک، یکی از اهداف اصلی اجرای سیاست های اصل 44 در کشور، ارتقای رقابت با هدف بهبود خدمات و کاهش انحصار است.
گسترش کسب و کارهای نوین و اینترنتی، موجب تقویت رقابت در میان کسب و کارهای مختلف و بهبود خدمات می شود اما با توجه به ظهور و گسترش کسب و کارهای مجازی، باید بستر قانونی و حقوقی لازم برای فعالیت کسب و کارهای نوین و خلاق ایجاد شود تا ضمن افزایش سطح رضایت مشتریان، زمینه نهادی و حقوقی لازم برای فعالیت دیگران نیز در این نوع کسب و کارها فراهم گردد.
سرویس تاکسی های آنلاین به شما کمک می کند تا با نصب یک برنامه بر روی موبایل تان، موقعیت خود را مشخص کنید و تاکسی های اطراف خود را برای رسیدن به مقصد فراخوان و مبلغ سفر را آنلاین و یا به صورت نقدی به راننده پرداخت کنید.
استفاده از این خدمات در شرایط کنونی بسیار به صرفه است زیرا شما قبل از درخواست سفر می توانید با انتخاب مبدا و مقصد هزینه دقیق سفر خودتان را مشاهده نمایید.
برنامه چالشی جمعه 29 بهمن مناظره شبکه یک با موضوع «فعالیت نرم افزارهای تاکسی آنلاین» با حضور صاحب نظران، کارشناسان و اصحاب رسانه به روی آنتن خواهد رفت.
در سوال نظر سنجی این هفته هم از بینندگان پرسیده شده است: با وجود شکایت تاکسی تلفنیها، آیا با فعالیت نرم افزارهای تاکسیرانی موافقید؟ 1- بله 2- خیر. بینندگان می توانند با ارسال گزینه مورد نظر به شماره پیامک ٣٠٠٠٠١٣ در این نظرسنجی مشارکت کنند.
برنامه مناظره به تهیه کنندگی علیرضا اسکندری کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که جمعه ها حدود ساعت 10 صبح با اجرای مرتضی حیدری پخش می شود.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در استودیوی «جامپلاس» میزبان دکتر اسفندیار معتمدی، استاد نامدار فیزیک و مولف کتب درسی بودیم
سیر تا پیاز حواشی کشتی در گفتوگوی اختصاصی «جامجم» با عباس جدیدی مطرح شد
حسن فضلا...، نماینده پارلمان لبنان در گفتوگو با جامجم:
دختر خانواده: اگر مادر نبود، پدرم فرهنگ جولایی نمیشد
بزنید ببینید كه رانندگان اژانسها بسیاری اصلا مدارك ندارند در صورتی كه رانندگان اسنپ كلیه مدارك لازم از جمله عدم سوء پیشینه ارائه دادند و از همه مهمتر اینكه نوع برخورد با مسافران در اسنپ بسیار مناسب تر از رانندگان اژانس است و امتیاز دادن مسافر به راننده در پایان مسیر مزید بر علت میباشد كه در صورتیكه برخورد مناسب نباشد با راننده قطع همكاری میشود ولی در اژانسها این موضوع اصلا وجود ندارد
در حال حاضر تاكسی های اینترنتی این امكان را ندارند و مسافر باید ریسك كند و در آن ساعت خلوتی اسنپ یا تپ۳۰ بزند ولی با آژانس های سنتی این مورد بدون ریسك هستش.
از آنطرف اتهامی كه به این تاكسی های آنلاین میزنند اتهام دامپینگ و ارزان فروشی خدمات برای به دست گرفتن بازار هستش و هیچگاه من ندیدم كه جوابی به این اتهام بزنند یا مسوولین شهری این مورد را بررسی كنند.