
به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، شکار با عقاب رسمی است که مردم قزاقستان حدود 4 هزار سال آن را زنده نگه داشتهاند و هر ساله در جنوب شرقی این کشور، گروههایی به نام برکوچی، عقابهای دستآموز خود را در جشنوارهای میآورند و به شکار میپردازند.
تصاویری که میبینید از جشنواره امسال گرفته شدهاند که عقابهای غولپیکر در آن برای شکار روباهها در زمین برگزاری جشنواره رها شده بودند.

مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند