در این جشنواره «محمدرضا زارع» از فلاورجان اصفهان برای انتخاب طرح بانک رفاه کارگران، «یعقوب رستمی» از تهران برای انتخاب طرح ایساکو و «جواد دهقان» از مشهد برای انتخاب طرح بیمه ملت، سه برنده ای بودند که به هر یک 2 سکه تمام بهار آزادی از سوی مجموعه های منتخب، اهداء گردید.
در جشنواره مذکور، به هر طرح از آگهی های تجاری چاپ شده در صفحات اصلی روزنامه و ضمائم هفتگی آن کُدی اختصاص داده شده تا از یکدیگر قابل تفکیک باشند.
حضور مخاطبان نیز با ارسال کُد مورد نظرشان به سامانه پیامکی 300011222 ثبت می گردد تا در قرعه کشی که هر 15 روز یک بار برگزار می گردد، شرکت داشته باشند.
هدف روزنامه جام جم از برگزاری جشنواره در روزهای پایانی سال، معرفی طرح آگهی هایی است که مورد استقبال مخاطبان قرار می گیرند و از تأثیرگذاری لازم برخوردارند.
در این رویداد، 3 آگهی برتر منتخب از سوی مخاطبان، به صورت ویژه و هم زمان با اعلام اسامی برندگان به چاپ می رسد.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد