سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه حال قلعه‌نویی و شاگردانش را درک می‌کنم در مورد برد شیرین تیمش گفت: پیروزی برابر تراکتورسازی برای ما ارزش چهار امتیاز را داشت.
کد خبر: ۹۹۸۵۱۸
برانکو : این پیروزی ما ۴امتیاز ارزش داشت/حال قلعه‌نویی را درک می‌کنم

به گزارش جام جم آنلاین ، برانکو ایوانکوویچ بعد از پیروزی 3 بر صفر عصر یکشنبه تیم فوتبال پرسپولیس مقابل تراکتورسازی گفت: خیلی خوشحال هستیم از این پیروزی. ما یک دربی واقعی را پشت سرگذاشتیم. یک بازی بسیار عالی.

سرمربی سرخپوشان تهرانی خاطرنشان کرد: چیزی که به عنوان مربی من را خوشحال می کند این است که برابر یک تیم قوی مثل تراکتورسازی برنده شدیم. این بازی برای ما ارزش چهار امتیاز را داشت.

وی افزود: می دانم تراکتورسازی قبل از این بازی با مشکل بزرگی مواجه شد. به همین خاطر کاملا آقای قلعه نویی و شاگردانش را درک می کنم. اما ما می خواهیم ثابت کنیم که شایسته این جایگاه هستیم.

ایوانکوویچ با اشاره به حضور پرتعداد تماشاگران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی گفت: آنها حمایت خوبی از تیم ما داشتند و این پیروزی را به آنها تقدیم می کنم و به آنها به خاطر این برد شیرین تبریک می گویم.

برانکو در مورد گل زودهنگام تیمش و تاثیر آن در رقم خوردن این نتیجه گفت: این می توانست یک شوک باشد برای حریف. آن چیزی که مهمتر هست اینکه بازیکنانم کوتاه نیامدند. آنها می دانستند که نباید کوتاه بیایند چرا که برایشان دردسر ساز خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد زیاد شدن فاصله تیمش در صدر جدول گفت: هنوز چیزی تمام نشده است. ما الان امتیاز خوبی داریم اما به صورت تئوریک اصلا نمی توانیم مطمئن باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به محرومیت کمال کامیابی نیا چه تدبیری برای دربی دارید گفت: بعدا خواهید دید چه خواهیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها